Actualizați-vă browserul
Browserul utilizat nu mai este compatibil. Pentru a vă putea oferi experiența cea mai plăcută actualizați browserul actual cu unul mai nou.
Livrare gratuită peste 1 000 lei
45 254 buc de mobilă în stoc
Returnarea produselor până în 60 de zile
 

Suntem aici pentru dvs. în zilele lucrătoare de la 08:00 până la 18:00

 

Sunați-ne +40 312 294 517, scrieți-ne la info@zondo.ro sau contactați-ne prin formularul online

 

Mobilierul ne face bucurie din anul 2007, când am început să pregătim proiectul magazinului de mobilier online. Astăzi, cu 11 ani mai târziu oferim locuri de muncă pentru peste 50 de persoane, în compania noastră, și de asemenea zeci de locuri de muncă în companiile de parteneriat. Ne bucură încrederea acordată de la un număr de peste 80 000 de clienți mulțumiți în România, Ungaria, Slovacia și Republica Cehă.

La alegerea mobilierului puteți conta pe noi:

- avem cea mai mare selecție de mobilier online

- specialiștii noștri pentu serviciul clienți vă vor ajuta întotdeauna cu plăcere

 

Asigurăm ca bunurile comandate să fie livrate întotdeauna într-un mod confortabil.

Suntem aici pentu voi.

Ing. Filip Kmeco a Ing. Boris Švančara - fondatorii companiei

 

Verificare status comenză

Urmăriți online întregul proces de procesare a comenzilor dvs.

Urmăriți starea comenzii online »



Vinderea mobilierului ne face bucurie din anul 2007, bazați-vă pre profesionalismul nostru:

 
 
 
Reclamații și returnarea produselor

Pentru rezolvarea cea mai rapidă a reclamației Vă rugăm să completați Formularul de reclamații »


Mai multe informații despre procesul de reclamare sau returnarea bunurilor pot fi găsite în secțiunea Totul despre cumpărături


Aruncați o privire în depozitul nostru. Până la 5500 m2 pentru mobilierul dvs. preferat.


Sklad Martin
Sklad2 Martin
Sklad3 Martin


Date de facturare:

MOB Interier s.r.o.
Opatovská 651/33
911 01 Trenčín

Republica Slovacă

CUI: 44 948 271
CIF: 2022892454
CIF TVA: SK2022892454

Societate înregistrată în Registrul Comercial al Tribunalului Districtual Trenčín, Secțiunea Sro, In. 22103 / R

Capital social: 5 000 euro

Conexiuni bancare:

Raiffeisen bank SA

IBAN: RO88 RZBR 0000 0600 2047 6867

Scrieți-ne!

Așteptăm cu nerăbdare întrebările și comentariile dvs. Dacă solicitați informații despre produse specifice vă rugăm să nu uitați să menționați denumirea sau codul produsului.

 

E-mailul dvs.:*
Introduceți din nou e-mailul:*
Conținutul mesajului:*
Vă rugăm să transcrieți codul de validare:*


Organul de supraveghere:

Sediul organului de supraveghere pentru regiunea Trenčin
Hurbanova 59, 911 01 Trenčín
Organul de supraveghere
Tel.: +421 32/6400 109



Oferte noutăți și promoții
Fiți primul care va știi despre promoțiile și noutățiile noastre. Prin logare sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. personale.
De acum nu veți mai rata reducerile sau noutățile noastre.
Dacă nu primiți informații despre noutățile noastre, aruncați o privire dacă nu au ajuns în spam
Garanția de returnare a bunurilor până în 60 de zile


Returnarea bunurilor până în 60 de zile
Cumpărătorul își rezervă dreptul de a rezilia contractul după condițiile legii despre protecția consumatorului, până în 14 zile de la ziua preluării bunurilor.

Cu toate acestea, noi Vă oferim posibilitatea de returnare a bunurilor nefolosite, chiar și după expirarea acestei perioade legislative și asta până la 60 de zile.

Bunurile trebuie să fie în ambalajul original, nedeteriorate, neutilizate și complete. Produsele asamblate nu pot fi returnate. În cazul în care doriți să returnați produsele deja deschise sau cu ambalajul deteriorat, pentru aceste bunuri se va percepe o taxă de 30% din prețul achiziționat. Utilizarea termenului prelungit pentru returnarea produselor achiziționate în magazinul nostru, nu este posibilă pentru produsele care au fost schimbate prin procesul de reclamare (înlocuirea unei piese) produse atipice (fabricate la comandă) și produsele din categoriile Bazar și Promoții.

Rezilierea contractului trebuie să includă identificarea cumpărătorului, numărul comenzii, denumirea exactă a produsului, modul de returnare a plății – nr. de cont bancar, adresa poștală și motivul rezilierii contractului. Odată cu rezilierea contractului cumpărătorul este obligat să livreze produsele vânzătorului în ambalajul original, cu toate accesoriile disponibile inclusiv toată documentația, manual de utilizare, scrisoare de garanție, dovada plății, eventuale cadouri primite la achiziție, toate părțile oricărui set sau colecție de mobilier, etc., la adresa depozitului nostru.

Mai multe informații despre rezilierea contractului pot fi găsite în Termeni și Condiții

Aceste dispoziții se aplică pentru comenzile plasate după 01.08.2018 și nu pot aplicate retroactiv. Această ofertă este valabilă doar pentru persoanele fizice – juridice nu.
en de livrare în cursul anului, înafara sărbătorilor. Odată cu apropierea sărbătorilor de Crăciun, capacitățile sunt în această perioadă aglomerată limitate - atât capacitățile producătorilor, furnizorilor, transportatorilor precum și capacitățile noastre de depozitare și logistică. Vom face totul pentru a livra comanda până de Crăciun însă pentru acest produs nu mai putem garanta acest lucru. Produsele cu garanția livrării până de Crăciun sunt etichetate în oferta noastră "până de Crăciun".
Livrarea comenziilor
Livrarea mobilierului se face fie prin transportul nostru fie prin firmele de curierat.

- la comenzi peste 1000 Lei transportul este GRATUIT
- la comenzi până la 1000 Lei transportul este 40 Lei

Pentru informații mai detaliate Vă rugăm să vizitați secțiunea Livrarea comenziilor.

Timp de livrare
Timpul de livrare este afișat pentru fiecare produs sub butonul “Adăugați în coș“.

Suport clienți
Luni - Vineri: 9:00 - 19:00
Tel: 0312 294 517
info@zondo.ro