Livrare gratuită peste 2 000 lei
13 153 buc de mobilă în stoc
Returnarea produselor până în 60 de zile

  • Pentru noi este important, ca mobilierul dvs. să fie livrat în timp cel mai scurt și fără deteriorări. De aceea, curierul va aștepta cu dvs. până verificați bunurile livrate.
  • Pentru comenzi mai mici (până la 30 kg, de ex. pantofare, rafturi, covoare) pot fi livrate printr-un curier standard.
  • Livrarea până la ușă Vă rugăm să o confirmați cu curierul.


Achiziții până la 2000 lei
Prețul livrării 40 lei
Perioada de livrare În funcție de produsele din coș
Cum se desfășoară livrarea? Vă contactăm cu 1-2 zile înainte de expediere și stabilim împreună timpul de livrare care va fi pentru dvs. cel mai convenabil.
Achiziții peste 2000 lei sau produsele marcate cu Livrare Gratuită
Prețul livrării Gratuit
Perioada de livrare În funcție de produsele din coș
Cum se desfășoară livrarea? Vă sunăm cu 1-2 zile înainte de expediere și stabilim împreună timpul de livrare care va fi pentru dvs. cel mai convenabil.

 

Depozitul nostru:

Sklad Martin

Livrare direct la dumneavoastră acasă



Verificarea bunurilor la livrare

Coletele pot fi preluate de rudele dvs. (cu excepția achiziționării în rate) sau o altă persoană autorizată de dvs. la adresa menționată, dacă această persoană va fi conștientă de faptul că trebuie să aștepte coletele. În cazul achizițiilor prin ramburs, Vă rugăm să rețineți că este necesar să plătiți suma solicitată pentru bunuri în numerar. Dacă comanda dvs. a fost plătită în avans sau este vorba despre achiziția în rate, curierul poate solicita, pentru confirmarea identității, buletinul sau alt document.


Înainte de plătirea și preluarea bunurilor Vă rugăm să verificați dacă acestea nu sunt deteriorate.

  • Dacă ambalajul coletelor este deteriorat vizibil, scrieți cu șoferul un proces verbal sau descrieți toate defectele în nota de preluare de la curier. După aceea, Vă rugăm să ne informați cât mai repede posibil despre acest lucru.
  • În cazul unei reclamații a defectelor mecanice, care nu au putut fi sesizate la preluarea bunurilor livrate, cumpărătorul are obligația de a revendica această reclamație imediat după preluarea bunurilor.

Reclamațiile ulterioare de acest gen vor putea fi acceptate doar dacă cumpărătorul dovedește că bunurile reclamate au avut deja deteriorări în momentul livrării. Curierul are timp alocat pentru a Vă ajuta cu verificarea nr. de colete, iar acest număr trebuie notat în nota de livrare, pe care o veți semna la preluarea bunurilor. Acest lucru este necesar pentru cazul în care la livrare ar fi colete lipsă, din nr. total de colete confirmate de vânzător.



Serviciul clienți

Luni - Joi: 9:00 - 19:00

Vineri: 9:00 - 18:00
0312 294 517
info@zondo.ro

 

Nu mai ratați nimic
Fiți primul care va știi despre promoțiile și noutățiile noastre. Prin logare sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. personale.
De acum nu veți mai rata reducerile sau noutățile noastre.
Dacă nu primiți informații despre noutățile noastre, aruncați o privire dacă nu au ajuns în spam
Garanția de returnare a bunurilor până în 60 de zile
Garanția de returnare

Returnarea bunurilor până în 60 de zile
Cumpărătorul își rezervă dreptul de a rezilia contractul după condițiile legii despre protecția consumatorului, până în 14 zile de la ziua preluării bunurilor.

Cu toate acestea, noi Vă oferim posibilitatea de returnare a bunurilor nefolosite, chiar și după expirarea acestei perioade legislative și asta până la 60 de zile.

Bunurile trebuie să fie în ambalajul original, nedeteriorate, neutilizate și complete. Produsele asamblate nu pot fi returnate. În cazul în care doriți să returnați produsele deja deschise sau cu ambalajul deteriorat, pentru aceste bunuri se va percepe o taxă de 30% din prețul achiziționat. Utilizarea termenului prelungit pentru returnarea produselor achiziționate în magazinul nostru, nu este posibilă pentru produsele care au fost schimbate prin procesul de reclamare (înlocuirea unei piese) produse atipice (fabricate la comandă) și produsele din categoriile Bazar și Promoții.

Rezilierea contractului trebuie să includă identificarea cumpărătorului, numărul comenzii, denumirea exactă a produsului, modul de returnare a plății – nr. de cont bancar, adresa poștală și motivul rezilierii contractului. Odată cu rezilierea contractului cumpărătorul este obligat să livreze produsele vânzătorului în ambalajul original, cu toate accesoriile disponibile inclusiv toată documentația, manual de utilizare, scrisoare de garanție, dovada plății, eventuale cadouri primite la achiziție, toate părțile oricărui set sau colecție de mobilier, etc., la adresa depozitului nostru.

Mai multe informații despre rezilierea contractului pot fi găsite în Termeni și Condiții

Aceste dispoziții se aplică pentru comenzile plasate după 01.08.2018 și nu pot aplicate retroactiv. Această ofertă este valabilă doar pentru persoanele fizice – juridice nu.
Livrarea comenziilor
Livrarea mobilierului se face fie prin transportul nostru fie prin firmele de curierat.

- la comenzi peste 2 000 Lei transportul este GRATUIT
- la comenzi până la 2 000 Lei transportul este 40 Lei

Pentru informații mai detaliate Vă rugăm să vizitați secțiunea Livrarea comenziilor.

Timp de livrare
Timpul de livrare este afișat pentru fiecare produs sub butonul “Adăugați în coș“.

Suport clienți
Luni - Vineri: 9:00 - 19:00
Tel: 0312 294 517
info@zondo.ro