Actualizați-vă browserul
Browserul utilizat nu mai este compatibil. Pentru a vă putea oferi experiența cea mai plăcută actualizați browserul actual cu unul mai nou.
Awareness icon Stimați clienți, site-ul nostru a fost actualizat. Bine ați venit la versiunea nouă a magazinului nostru.
Logare
(cont client)
Creați un cont
Introduceți adresa de email unde o să vă trimitem linkul pentru schimbarea parolei.
E-mail: Introduceți adresa de email unde o să vă trimitem linkul pentru schimbarea parolei.
Pe email a fost trimis linkul pentru schimbarea parolei, urmați instrucțiunile din email

Întrebări frecvente

Livrare și plata

Transport marfă
Livrarea se efectuează prin firma de curierat. O să vă contactăm cu 3-4 zile înainte de expediere și stabilim împreună timpul de livrare care va fi pentru dvs. cel mai convenabil.
Metode de plată
Ramburs
Plata pentru bunurile livrate se face la curier în numerar, după livrarea și verificarea bunurilor.

Transfer bancar
Bunurile pot fi plătite în avans pe baza facturii proforma, respectiv datelor din emailul de confirmare, primit după plasarea comenzii. Ca și simbol variabil folosiți nr. comenzii, eventual în observații scrieți numele și prenumele dvs. După recepționarea plății în contul bancar al vânzătorului cumpărătorul va primi automat pe email confirmarea de plată. Bunurile vor fi expediate către cumpărător doar după ce pe contul vânzătorului a fost creditat prețul integral de cumpărare.
Cont bancar IBAN: RO88 RZBR 0000 0600 2047 6867 Raiffeisen bank SA

Plata prin card bancar
CardPay
Modalitate de plată rapidă cu cardul Visa, Mastercard sau Maestro. După plasarea comenzii veți fi redirecționați spre portalul Global payments.

0% plată în avans
Nu solicităm plata în avans pentru bunurile comandate.
Acest lucru nu se aplică atunci când este vorba despre bunurile la comandă, atipuri, comenzi la preț ridicat sau comenzi cu număr mare de articole. În acest caz, veți fi informați din partea noastră despre necesitatea avansului și despre suma avansului.
Achizițiile în rate sau cu card de cumpărături nu sunt actual posibile.
Cum este livrat mobilierul?
Pentru transport utilizăm serviciile firmelor de curierat. Prețul transportului este de 40 lei (la comenzi de peste 1 000 lei transport gratuit) pe tot teritoriul României.
Poate o altă persoană recepționa livrarea în locul meu?
Da. Oricine poate prelua bunurile la adresa dvs. în cazul în care știe despre acest lucru și va astepta bunurile dvs. În cazul preluării mărfii ramburs, Vă rugăm să rețineți că bunurile trerbuie achitate în numerar.
Este posibilă deschiderea coletului la livrare?
Da, desigur că este posibil. În ciuda faptului că bunurile sunt verificate dublu (când se livrează de la furnizor și de asemenea când se livrează spre dvs.), se poate întâmpla că ambalajul unor articole poate părea deteriorat. În acest caz deschideți pachetul împreună cu curierul, și verificați dacă articolele achiziționate sunt cu adevărat nedeteriorate. În cazul în care articolul ar fi deteriorat, scrieți un raport de reclamație cu curierul despre articolele deteriorate la livrare.
Cum voi fi informat despre expedierea bunurilor?
Înainte de expedierea bunurilor Vă vom contacta întotdeauna cu 3 - 4 zile în avans și Vă vom anunța despre ziua livrării. Dacă termenul de livrare nu vă va conveni puteți stabili o nouă data de livrare cu curierul.
Vă rugăm să rețineți că ora de livrare comunicată de ceurier este doar orientativă și poate varia, din cauza situațiilor de trafic imprevizibile, a vremii, etc.
Dacă comanda dvs. este mică și a fost expediată prin curier, pe baza nr. coletului puteți verifica unde se găsește acesta în momentul de față. În acest caz Vă vom informa cu o zi în avans despre acest lucru, iar în ziua livrării Vă va contacta curierul. În cazul în care termenul nu Vă va conveni, Vă puteți înțelege cu curierul pe un alt termen.

Cum cumpăr

Când este obligatorie comanda mea?
După plasarea comenzii, aceasta încă nu este obligatorie. Comanda devine obligatorie doar după confirmarea acesteia telefonic sau prin SMS din partea noastră.
Cum pot achiziționa
Alegeți produsele
În cazul în care știți exact care este produsul dorit, calea cea mai recomandată și mai ușoară este căutarea pe site după numele produsului. Boxul pentru căutare este situat în mijlocul paginii, în partea superioară, lângă logo-ul nostru Zondo. Este de ajuns să tastați două caractere a produsului căutat și șoptitorul va lista cu litere groase categoriile din magazinul nostru în care este acest produs categorizat. Sub acestea, cu litere cu font clasic șoptitorul va oferi acces rapid la produsele care conțin caracterele menționate, după introducerea acestora în boxul de căutare. După ce produsul căutat este listat de șoptitor, este de ajuns să faceți click pe produsul respectiv, spre care veți fi redirecționat. Dacă șoptitorul nu va lista nici un produs în funcție de caracterele tastate, introduceți cuvântul întreg și apăsați pe butonul "Căutare" din partea dreaptă. Dacă preferați să căutați în funcție de categoriile produselor sau a producătorilor, acestea pot fi găsite listate în partea stângă a paginii noastre, listate alfabetic.

Am ales produsul dorit...
După ce produsul este ales, în culoarea sau combinația de culori dorită, îl introduceți în coș prin apăsarea butonului "Introduceți în coș". În cazul în ați terminat cumpărăturile treceți în secțiunea "Coșul meu" în partea dreaptă superioară, unde va fi afișată lista completă a produselor alese. Pentru continuare logați-vă în e-shopul nostru în cazul în care nu ați făcut acest lucru înainte de cumpărare, eventual Vă puteți înregistra sau de asemenea puteți continua și fără înregistrare. În pasul următor aveți la alegere modul de livrare, metoda de plată și în observații puteți introduce orice întrebare ce ține de produse sau modul de achiziție. La aceste întrebări vor răspunde colegii noștri de la serviciul pentru clienți, care vă vor contacta telefonic după confirmarea comenzii.

Am ales produsul dorit, dar am nevoie de asistență...
După plasarea comenzii, personalul nostru vă va contacta telefonic pentru a confirma această comandă. După plasarea comenzii, aceasta încă nu este automat obligatorie, obligatorie devine după ce confirmați personalului nostru prin telefon comanda plasată. Personalul nostru va răspunde cu plăcere la întrebările dvs. ce țin de produsele comandate, versiunea color, materialul folosit, timpul de livrare...în așa fel încât să fiți mulțumit atât cu produsele alese cât și cu versiunea color a acestora. Pentru confortul dvs., dacă doriți, vă putem împrumuta paleta de culori a stofei/ materialelor textile folosite și de asemenea culorile de baiț a lemnului de la producătorii selectați, care vă vor oferi încredere în alegerea nuanței, astfel veți avea o decizie mai ușoară. Desigur în cazul în care aveți întrebări, oricând ne puteți contacta fie telefonic, prin online chat sau e-mail
Care este perioada de garanție a produselor?
Perioada de garanție a bunurilor este de doi ani, dacă nu este specificat altfel.
Achiziție în rate
Achizițiile în rate sau cu carduri de cumpărături nu sunt posibile în momentul de față. Pentru informații suplimentare contactați serviciul nostru clienți
Achiziție sigură
Ca magazin certificat SAEC - Cumpărături sigure, aducem clienților garanția și angajamentul comerciantului online de a respecta regulile cumpărăturilor sigure și fără probleme stabilite de regulamentele de certificare. Regulamentele de certificare sunt stabilite de Asociația Slovacă pentru Comerțul Electronic ca autoritate națională pentru comerțul electronic. Acestea sunt create în conformitate cu legile în vigoare, în special Directiva Parlamentului European și a Consiliului privind comerțul electronic, Codul Civil, Legea privind comerțul electronic, Legea privind protecția consumatorului și regulile de certificare din țările UE. Regulamentele de certificare solicită furnizarea suficientelor informații necesare pentru decizia de achiziție și pentru a efectua o achiziție sigură, dar în același timp nu încarcă comerciantul cu cerințe inutile. Aplicarea regulilor de certificare este supusă controlului regulat în magazinele certificate.
Termeni și condiții
Conditiile comerciale complete sunt disponibile AICI

Reclamații, returnări

Garanție 60 zile
Noi Vă oferim posibilitatea de returnare a bunurilor nefolosite și după expirarea perioadei date de lege și asta până în 60 de zile. Bunurile trebuie să fie în ambalajul original, nedeteriorate, neutilizate și complete. Produsele asamblate sau a căror asamblare a fost încercată nu pot fi returnate. În cazul în care doriți să returnați produsele deja deschise sau cu ambalajul deteriorat, pentru aceste bunuri se poate percepe o taxă de până la 30% din prețul de achizitie. Utilizarea termenului prelungit pentru returnarea produselor achiziționate în magazinul nostru, nu este posibilă pentru produsele care au fost schimbate prin procesul de reclamare (înlocuirea unei piese) produse atipice (fabricate la comandă) și produsele din categoriile Resigilate și Promoții.
Cum să depun o reclamație
Pentru a depune o reclamație, vă recomandăm să utilizați formularul nostru de reclamații . Formularul vă va ghida în completarea corectă a reclamației, astfel încât să ne fie disponbiile toate detaliile și circumstanțele reclamației. Acest lucru va accelera întregul proces al reclamației în sine. Vă rugăm să atașați, pe cât posibil, fotografii ale produsului reclamat, acest lucru ne va ajuta să înțelegem mai bine situația și să alegem cea mai rapidă modalitate de soluționare a reclamației.
Procedura de reclamații
Procedura de reclamații este disponibilă AICI

Date personale

Ce tip de date cu caracter personal procesăm?
Suntem compania MOB Interier s.r.o., cu sediul în Opatovská 651/33, 911 01 Trenčín, Slovacia, CIF 44 948 271, înregistrată la Registrul Comerțului al Judecătoriei Trenčín, secțiunea Sro, înregistrarea 22103/R și gestionăm datele dvs. personale. La utilizarea serviciilor noastre, colectăm diferite tipuri de informații, cum ar fi numele dvs., adresa de livrare sau de facturare, informațiile de contact și alte setări. Monitorizăm produsele pe care le vizualizați pe site-ul nostru și dispozitivul de pe care sunteți conectat, ce vă interesează din ofertele noastre primite prin e-mail și extragem informații suplimentare despre dvs. pentru a vă putea afișa oferte personalizate și pentru a îmbunătăți site-ul nostru în viitor. Dacă achiziționați din magazinul nostru sau creați un cont client, lucrăm și cu numele și prenumele dvs., comenzile dvs. și informațiile pe care le furnizați la crearea comenzii. Mai multe informații pot fi găsite pe următorul link
Informații despre cookies
Termeni și condiții
Conditițiile comerciale sunt disponibile AICI

Despre companie

Despre noi
Scopul nostru este ca amenajarea interiorului vostru să fie unică cu produse moderne la prețuri foarte atrăgătoare, iar întregul proces de la plasarea comenzii până la livrarea produsului să fie cât mai simplu și cât mai rapid. La noi veți găsi oferte inspiraționale și sfaturi profesionale pentru amenajarea casei de vis.
Contact
Suntem aici pentru dvs. în zilele lucrătoare de la 08:00 până la 18:00 Sunați-ne +40 312 294 517, scrieți-ne la info@zondo.ro sau contactați-ne prin formularul online
Date de facturare

MOB Interier s.r.o.
Opatovská 651/33
911 01 Trenčín

CUI: 44 948 271
Cod inregistrare (Reg. Com.): 2022892454
CUI TVA: SK2022892454

Tribunalul districtual Trenčin, secțiunea Srl, nr. 22103/3



Conexiune bancară:

Raiffeisen bank SA

IBAN: RO88 RZBR 0000 0600 2047 6867

Cel mai mare eshop
cu mobilă
Livrare gratuit peste
1 000 lei
41 394 buc
mobilier pe stoc
Returnarea produselor
până în 60 de zile
Achiziție sigură
Confidențialitatea voastră este importantă pentru noi
Cookies vă economisesc deasemenea timp deoarece ajută în identificarea și sugesția rapidă a produselor dorite. Conform modului de utilizare a site-ului nostru, personalizăm conținutul și afișăm cele mai relevante produse. Acceptarea acestora, prin butonul "Sunt de acord", înseamnă acordul dvs. cu utilizarea tuturor cookies și totul rămâne precum ați fost obișnuiți.
Luați un cookie (prăjitură) și simțiți-vă ca și acasă
Cookies necesare
Cookies necesare
Cookies sunt necesare pentru funcționarea site-ului nostru.
Cookies pentru marketing
Cookies pentru marketing
Cookies sunt folosite pentru analizarea vizitatorilor site-ului nostru. Datorită acestora atât noi precum și partenerii noștrii vă putem prezenta produse relevante personalizate pe baza comportamentului, preferințelor și a achizițiilor voastre.
Cookies statice
Cookies statice
Cookies ne ajută să întelegem modul în care vizitatorii utilizează site-ul nostru. Aceste cookies sunt anonimizate și nu pot fi atribuite specific unui vizitator
Cookies funcționale
Cookies funcționale
Cookies îmbunătățesc confortul utilizatorului și ne ajută în salvarea alegerilor voastre de bază.