Lângă fiecare produs se află informația despre timpul de livrare. Timpul de livrare depinde de tipul de produs specific, de versiunea color a acestuia și de asemenea de producător, deoarece fiecare producător are timpi de livrare diferiți respectiv unele tipuri de mobilă se fabrică în timp mai lung decăt altele. După plasarea bunurilor în depozitul nostru o să Vă contactăm prin email sau prin telefon. Dacă doriți să cunoașteți starea comenzii dvs., contactați-ne.
După trimiterea comenzii, aceasta încă nu este obligatorie. Obligatorie devine din momentul în care Vă contactăm telefonic și dumneavoastră confirmați comanda.
Produsele achiziționate în magazinul nostru pot fi plătite în mai multe moduri. Puteți folosi metode de plată mai confortabile si convenabile acestea find cu ajutorul Tatrapay, Sporopay sau prin transfer bancar. În cazul în care selectați metoda de plată la livrare, ramburs, bunurile le plătiți direct curierului la preluarea comenzii iar plata se face în numerar.
Perioada de garanție a bunurilor este de doi ani, dacă nu este specificat altfel.
Pentru transport utilizăm serviciile firmelor de curierat. Prețul transportului este de 40 lei (la comenzi de peste 1 000 lei transport gratuit) pe tot teritoriul României.
Da. Oricine poate prelua bunurile la adresa dvs. în cazul în care știe despre acest lucru și va astepta bunurile dvs. În cazul preluării mărfii ramburs, Vă rugăm să rețineți că bunurile trerbuie plătite în numerar.
Da, desigur că este posibil. În ciuda faptului că bunurile sunt verificate dublu (când se livrează de la furnizor și de asemenea când se livrează spre dvs.), se poate întâmpla că ambalajul unor articole poate părea deteriorat. În acest caz deschideți pachetul împreună cu curierul, și verificați dacă articolele achiziționate sunt cu adevărat nedeteriorate. În cazul în care articolul ar fi deteriorat, scrieți un raport de reclamație cu curierul despre articolele deteriorate la livrare.
Înainte de expedierea bunurilor Vă vom contacta întotdeauna cu 3 - 4 zile în avans și Vă vom anunța despre ziua livrării. Dacă termenul de livrare nu vă va conveni puteți stabili o nouă data de livrare cu curierul.
Vă rugăm să rețineți că ora de livrare comunicată de ceurier este doar orientativă și poate varia, din cauza situațiilor de trafic imprevizibile, a vremii, etc.
Dacă comanda dvs. este mică și a fost expediată prin curier, pe baza nr. coletului puteți verifica unde se găsește acesta în momentul de față. În acest caz Vă vom informa cu o zi în avans despre acest lucru, iar în ziua livrării Vă va contacta curierul. În cazul în care termenul nu Vă va conveni, Vă puteți înțelege cu curierul pe un alt termen.