Livrare gratuită peste 2 000 lei
16 770 buc de mobilă în stoc
Returnarea produselor până în 60 de zile
În cât timp se livrează comanda?

Lângă fiecare produs se află informația despre timpul de livrare. Timpul de livrare depinde de tipul de produs specific, de versiunea color a acestuia și de asemenea de producător, deoarece fiecare producător are timpi de livrare diferiți respectiv unele tipuri de mobilă se fabrică în timp mai lung decăt altele. După plasarea bunurilor în depozitul nostru o să Vă contactăm prin email sau prin telefon. Dacă doriți să cunoașteți starea comenzii dvs., contactați-ne.

 
 
Când este comanda mea obligatorie?

După trimiterea comenzii, aceasta încă nu este obligatorie. Obligatorie devine din momentul în care Vă contactăm telefonic și dumneavoastră confirmați comanda.

 
Cum pot plăti articolele?

Produsele achiziționate în magazinul nostru pot fi plătite în mai multe moduri. Puteți folosi metode de plată mai confortabile si convenabile acestea find cu ajutorul Tatrapay, Sporopay sau prin transfer bancar. În cazul în care selectați metoda de plată la livrare, ramburs, bunurile le plătiți direct curierului la preluarea comenzii iar plata se face în numerar.

 
Care este perioada de garanție pentru bunuri?

Perioada de garanție a bunurilor este de doi ani, dacă nu este specificat altfel.

 
Cum sunt livrate bunurile?

Pentru transport utilizăm serviciile firmelor de curierat. Prețul transportului este de 40 lei (la comenzi de peste 2 000 lei transport gratuit) pe tot teritoriul României.

 
Poate prelua și o altă persoană bunurile comandate?

Da. Oricine poate prelua bunurile la adresa dvs. în cazul în care știe despre acest lucru și va astepta bunurile dvs. În cazul preluării mărfii ramburs, Vă rugăm să rețineți că bunurile trerbuie plătite în numerar.

 
Pot controla bunurile înainte de preluarea acestora de la curier?

Da, desigur că este posibil. În ciuda faptului că bunurile sunt verificate dublu (când se livrează de la furnizor și de asemenea când se livrează spre dvs.), se poate întâmpla că ambalajul unor articole poate părea deteriorat. În acest caz deschideți pachetul împreună cu curierul, și verificați dacă articolele achiziționate sunt cu adevărat nedeteriorate. În cazul în care articolul ar fi deteriorat, scrieți un raport de reclamație cu curierul despre articolele deteriorate la livrare.

 
Cum o să știu că bunurile au fost deja expediate?

Înainte de expedierea bunurilor Vă vom contacta întotdeauna cu 3 - 4 zile în avans și Vă vom anunța despre ziua livrării. Dacă termenul de livrare nu vă va conveni puteți stabili o nouă data de livrare cu curierul.

Vă rugăm să rețineți că ora de livrare comunicată de ceurier este doar orientativă și poate varia, din cauza situațiilor de trafic imprevizibile, a vremii, etc.

 

Dacă comanda dvs. este mică și a fost expediată prin curier, pe baza nr. coletului puteți verifica unde se găsește acesta în momentul de față. În acest caz Vă vom informa cu o zi în avans despre acest lucru, iar în ziua livrării Vă va contacta curierul. În cazul în care termenul nu Vă va conveni, Vă puteți înțelege cu curierul pe un alt termen.

 

 

Nu mai ratați nimic
Fiți primul care va știi despre promoțiile și noutățiile noastre. Prin logare sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. personale.
De acum nu veți mai rata reducerile sau noutățile noastre.
Dacă nu primiți informații despre noutățile noastre, aruncați o privire dacă nu au ajuns în spam
Garanția de returnare a bunurilor până în 60 de zile
Garanția de returnare

Returnarea bunurilor până în 60 de zile
Cumpărătorul își rezervă dreptul de a rezilia contractul după condițiile legii despre protecția consumatorului, până în 14 zile de la ziua preluării bunurilor.

Cu toate acestea, noi Vă oferim posibilitatea de returnare a bunurilor nefolosite, chiar și după expirarea acestei perioade legislative și asta până la 60 de zile.

Bunurile trebuie să fie în ambalajul original, nedeteriorate, neutilizate și complete. Produsele asamblate nu pot fi returnate. În cazul în care doriți să returnați produsele deja deschise sau cu ambalajul deteriorat, pentru aceste bunuri se va percepe o taxă de 30% din prețul achiziționat. Utilizarea termenului prelungit pentru returnarea produselor achiziționate în magazinul nostru, nu este posibilă pentru produsele care au fost schimbate prin procesul de reclamare (înlocuirea unei piese) produse atipice (fabricate la comandă) și produsele din categoriile Bazar și Promoții.

Rezilierea contractului trebuie să includă identificarea cumpărătorului, numărul comenzii, denumirea exactă a produsului, modul de returnare a plății – nr. de cont bancar, adresa poștală și motivul rezilierii contractului. Odată cu rezilierea contractului cumpărătorul este obligat să livreze produsele vânzătorului în ambalajul original, cu toate accesoriile disponibile inclusiv toată documentația, manual de utilizare, scrisoare de garanție, dovada plății, eventuale cadouri primite la achiziție, toate părțile oricărui set sau colecție de mobilier, etc., la adresa depozitului nostru.

Mai multe informații despre rezilierea contractului pot fi găsite în Termeni și Condiții

Aceste dispoziții se aplică pentru comenzile plasate după 01.08.2018 și nu pot aplicate retroactiv. Această ofertă este valabilă doar pentru persoanele fizice – juridice nu.
Livrarea comenziilor
Livrarea mobilierului se face fie prin transportul nostru fie prin firmele de curierat.

- la comenzi peste 2 000 Lei transportul este GRATUIT
- la comenzi până la 2 000 Lei transportul este 40 Lei

Pentru informații mai detaliate Vă rugăm să vizitați secțiunea Livrarea comenziilor.

Timp de livrare
Timpul de livrare este afișat pentru fiecare produs sub butonul “Adăugați în coș“.

Suport clienți
Luni - Vineri: 9:00 - 19:00
Tel: 0312 294 517
info@zondo.ro