Livrare gratuită peste 2 000 lei
11 542 buc de mobilă în stoc
Returnarea produselor până în 60 de zile

Suntem compania comercială MOB Interier s.r.l., cu adresa sediului Opatovská 651/33, 911 01 Trenčín,SLOVACIA, CIF 44 948 271, înscris în Registrul Comerțului al Tribunalului districtual Trenčín, partea SRL, 22103/R. Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor dvs. cu caracter personal ca un angajament fundamental al companiei noastre.


Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm?

În cazul utilizării serviciilor noastre, colectăm datele dvs.. precum: numele, adresa de livrare, adresa de facturare, contactele dvs. sau alte setări. Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm ulterior anumite informații cu privire la comportamentul dvs. în timpul vizitării site-ului nostru, produse căutate pe site-ul nostru, cât și tipul dispozitivului de pe care au fost căutate produsele de interes din oferta noastră. Pe baza acestor informații prelucrăm statistic date despre comportamentul clienților în așa fel, încât oferta noastră pentru dvs. să fie cât mai personalizată și site-ul nostru să fie îmbunătățit continuu pe baza acestor informații. În cazul creeri contului pe site-ul nostru sau plasării unei comenzi, colectăm numele și prenumele dvs., informații despre comenzile dvs. și date, pe care le completați la crearea comenzii.

Prelucrăm următoare date personale:

  • date de identificare, precum numele și prenumele, numele de utilizator din site și parola, numărul buletin de identitate dacă cumpărați în rate, CUI și CIF în cazul registrării dvs. ca persoană juridică;
  • detalii de contact, sunt informații personale care ne permit să vă contactăm, în special adresa de e-mail, numărul de telefon, adresa de livrare, adresa de facturare și adresa dvs.. din platforme sociale;
  • setările dvs., prin care se înțeleg datele din contul social, adresele și profilurile din cont, setarea de newsletters, apartenența la programele de fidelitate, listele de cumpărături, produsele căutate continuu, evaluările dvs. date produselor și serviciilor și chestionarele completate;
  • date despre comenzile dvs., precum detaliile produselor și serviciilor pe care le-ați comandat, metoda de livrare și plăți, inclusiv numărul contului bancar folosit la achiziție și detaliile privind reclamațiile;
  • Informații privind comportamentul dvs. pe web care includ, în special, bunurile și serviciile pe care le vizualizați, adresele de site vizitate, modul de utilizare a site-ului nostru și schimbările de ecran, precum și informațiile despre dispozitivul folosit pentru navigația pe site-ul nostru, adresa IP și locația, identificarea dispozitivului, parametrii săi tehnici ca sistem de operare și versiunea sa, rezoluția ecranului, browserul utilizat și versiunea acestuia, precum și datele obținute prin cookies și alte tehnologii similare pentru identificarea dispozitivelor;
  • informații despre comportamentul dvs. la citirea mesajelor trimise de noi, în special timpul când sunt deschise și datele dispozitivului de pe care le citiți, precum adresa IP și locația derivată, identificarea dispozitivului, parametrii tehnici ca sistem de operare și versiunea sa, rezoluția ecranului, browser și versiune utilizate;
  • informații derivate precum date personale derivate din setarea dvs., informații despre bunurile și serviciile achiziționate la noi, informații despre comportamentul dvs. pe web și informații despre comportamentul dvs. la citirea e-mailurilor pe care vi le trimitem; în special informații privind sexul, vârsta și situația financiară dvs., comportamentul dvs. în relație cu diferite produse și servici;
  • datele privind utilizarea call centrului nostru sau vizitarea depozitului nostru pentru preluarea bunurilor personal, în special, înregistrări ale apelurilor telefonice, identificarea mesajelor trimise către noi, cât și adrese IP din care au fost trimise și înregistrări de la sistemele de camere din depozit. Suntem de asemenea posesorii și administratorii a sistemului de camere folosit.
     

În cazul în care ne puneți la dispoziție datele personale ale unor terți, este în responsabilitatea dvs.. să informați persoana în cauză și să vă asigurați acordul ei cu acești termeni și condiții.


Care sunt scopurile prelucrării datelor dvs. personale?

Vom utiliza datele dvs.. cu caracter personal în următoarele scopuri:

  • Achiziționarea de bunuri și servicii: în primul rând, procesăm informațiile dvs. personale pentru a pregăti și livra în mod corespunzător comanda. În cazul apariției unor probleme, datorită acestor informații personale în posesie, știm pe cine putem contacta.
  • Protejarea clienților: în cazul contactări cu orice întrebări / probleme, pentru o rezolvare promptă trebuie să procesăm informațiile dvs. În unele cazuri, datele cu caracter personal pot fi transferate și terților (de ex. transportatorului de bunuri).
  • Îmbunătățirea serviciilor noastre: Datorită istoriei comenzilor dvs. și a comportamentului dvs. pe web, vă putem oferi mai multe oferte relevante de mărfuri suplimentare precum accesorii la produsele achiziționate. În anumite locații pe site afișăm și produsele potrivite nevoilor și intereselor dvs. Pentru a optimiza caracteristicile pe web, putem folosi și diverse variante de testare (test A / B), Google Analytics, Facebook Analytics etc.
  • Aprecierile clienților pentru bunuri și servicii procurate: Odată ce ați cumpărat bunuri sau servicii pe site-ul nostru, vi se poate solicita să le evaluați.
  • În caz că ne veți contacta prin call centru, apelul telefonic poate fi înregistrat. Aceste înregistrări sunt utilizate pentru evaluarea calității serviciului prestat de angajații noștrii.
  • Executarea drepturilor și a revendicărilor legale și controlul autorităților publice: Datele dvs. personale pot fi procesate deasemenea pe baza faptului de necesitate a acestora pentru a ne exercita drepturile și revendicările legale (de exemplu, în cazul plăților neefectuate). Totodată este posibilă procesarea informațiilor personale pe baza faptului necesitării acestora în scopul controalelor efectuate de autoritățile publice și din alte motive similare grave.
  • Activitatea de marketing:
    • E-mail marketing: notificările e-mail vă trimitem pe baza consimțământului dvs. sau a interesului dvs. legitim. Puteți să vă deconectați ușor de la aceste notificări prin formularul de contact sau printr-un apel telefonic sau apăsând pe linkul afișat în cadrul mesajelor pe care le primiți de la noi.
    • Telemarketing:apeluri de marketing realizate în scopul oferirii bunurilor și serviciilor noastre și a comunicărilor de marketing aferente. Titlul legal pentru procesarea numărului dvs. de telefon este consimțământul dvs. sau cel puțin interesul nostru legitim în marketingul direct convențional pentru promovarea și dezvoltarea activității comerciale;
    • Competiții de marketing: în unele cazuri, câștigătorul concursului poate fi fotografiat, filmat, mai ales pentru a spori transparența competițiilor noastre de marketing. Această prelucrare a datelor cu caracter personal se bazează pe interesul nostru legitim de a spori fiabilitatea competițiilor de marketing în ochii altor concurenți și de a spori atractivitatea acestor competiții.

Ce ne dă dreptul de procesare a datelor personale?

Realizarea și încheierea contractului. De o mare parte din datele dvs. personale avem nevoie pentru a încheia cu dvs. contractul de cumpărare sau un alte contracte pentru bunurile cumpărate sau serviciile folosite de la noi. Odată ce contractul este închis, procesăm datele dvs. personale pentru a livra bunurile achiziționate și pentru a vă oferi serviciile pe care le-ați achiziționat. Pe baza acestui motiv legal, procesăm în principal datele dvs. de contact și de identificare.

Interesele eligibile. Informațiile dvs. personale sunt folosite de asemenea pentru a vă oferi conținut relevant, adică conținut care vă interesează. Din cauza interesului legitim, procesăm în special datele personale în mod automat cât și modulele cookies. Din același motiv legal, avem dreptul de a trimite e-mailuri și mesaje SMS clienților noștrii.

Consimțământul. În scopul trimiterii mesajeloc comerciale (e-mail) sau telemarketing, procesăm datele dvs. personale cu acordul dvs. Dacă nu ne dați consimțământul dvs. și sunteți deja clientul nostru, vă putem trimite aceste mesaje (sau apel telefonic prin telemarketing) fără aprobarea dvs. directă. În orice caz, dvs. hotărăți dacă veți continua comunicația cu noi sau puteți veți dezactiva astfel de comunicări de marketing, utilizând formularul nostru de contact, prin apel telefonic la linia noastră sau prin apăsarea pe link-ul de dezabonare afișat în mesajele noastre. Dacă ne dați consimțământul dvs. cu privire la prelucrarea informațiilor dvs. personale, puteți să-l revocați în orice moment prin intermediul formularului nostru de contact.


Transmiterea datelor dvs. personale la terțe părți

În marea majoritate de cazuri prelucrăm datele dvs. personale numai pentru propriul interes, ca administrator. În aceste cazuri vom transfera datele către partenerii noștri: pentru a vă asigura plata, livrarea și alte detalii privind comanda dvs. De asemenea, datele oferite terților sunt procesate în conformitate cu instrucțiunile noastre. Cu consimțământul dvs. putem, de asemenea, să oferim date pentru publicitate și în rețelele sociale, pentru publicitate personalizată potrivită interesului dvs. din alte site-uri. Toate datele personale sunt procesate de noi, ca administrator, ceea ce înseamnă că determinăm singuri scopurile pentru care colectăm datele dvs. personale, determinăm resursele de procesare și suntem responsabili de performanța corespunzătoare a acestora.

De asemenea putem divulga datele dvs. personale la alte entități, cum ar fi:

  • partenerilor noștrii care ne asigură livrarea de bunuri la domiciliul dvs.: Impextrans s.r.o., Turčiansky Ďur 16, Turčiansky Ďur, IČO: 46045902, INTIME s.r.o., Senecká cesta 1, 90028 Ivanka pri Dunaji, IČO: 31342621, SLOVENSKÝ DORUČOVACÍ SYSTÉM, s.r.o., Družby 22, 97401 Banská Bystrica, IČO: 45497885, Toptrans EU, a.s., Na Priehon 50, 94901 Nitra, IČO: 36703923, în caz că vă livrează comanda;
  • furnizorilor de bunuri sau centrelor de servicii în legătură cu reclamațiile comenzilor dvs. de bunuri sau sevicii;
  • partenerilor comerciali care asigură plăți în rate, în caz că optați pentru acest tip de plată, mai ales compania Všeobecná úverová banka, a.s. – Quatro, Mlynské nivy 1, 829 90 Bratislava 25
  • partenerilor care operează sisteme de plată pentru siguranța plăților, în special în legătură cu plata prin card (CardPay), prin furnizorul Tatra banka, a.s., Hodžovo námestie 3, 850 05 Bratislava 55
  • Partenerilor noștrii din vânzări afiliate, dacă bunurile din comanda dvs. sunt livrate de unul dintre acești parteneri, exclusiv pentru livrarea bunurilor sau unei posibile reclamații;

Site-uri sociale și publicitare:

  • Google Ireland Limited, cu sediul Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Írsko;
  • Facebook Ireland Limited, cu sediul 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02 X525, Írsko;
  • ROI Hunter a.s., CUI: 03103048;

Mai departe, datele pot fi livrate și altor furnizori precum:

  • pe baza interesului nostru legitim în forma pseudonimizată pentru contabilitatea proviziilor ale societății Lead Media s.r.o .;
  • furnizor de instrumente de gestionare a apelurilor și înregistrarea apelurilor (pentru call center-ul nostru), Daktela s.r.o;
  • furnizor de servicii de prelucrare a sondajelor de opinie, verificat de clienții Heureka Shopping s.r.l.;
  • furnizori de marketing / telemarketing și servicii cloud, precum Google Ireland cu sediu în Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Írlanda, Chartio Inc. Cu sediul 222 Kearny Street Suite 525, San Francisco CA 94108, USA, Hotjar Limited cu sediul în Level 2, St Julian 'Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian' STJ 1000, Malta.

Ce drepturi aveți la prelucrare datelor personale?

Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o serie de drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal. Puteți solicita accesul la datele dvs. precum corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre, vă puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, puteți solicita ștergerea datelor, vă puteți exercita dreptul de a vă plânge autorității de supraveghere competente sau de a vă adresa justiției, aveți dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. și dreptul la portabilitatea datelor. Așa cum noi avem drepturile și obligațiile noastre de a procesa informațiile dvs. personale, dvs. aveți, de asemenea, anumite drepturi de procesare a datelor dvs. personale. Aceste drepturi includ:

Dreptul la acces: Aveți dreptul să știți ce fel de date cu caracter personal prelucrăm, scopul lor de folosire, perioada de păstrare, de unde au fost obținute datelele cu caracter personal, cui le divulgăm, cine în afară de noi le poate prelucra, ce alte drepturi aveți în măsură cu prelucrarea acestor date. Toate aceste informații le puteți găsi în documentul “Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”. În cazul în care vreți să aveți informația exactă despre datele care le avem în posesie, puteți să ne contactați cu cerere de informare, dacă datele personale referitoare la dvs. sunt sau nu sunt prelucrate din partea noastră. În cazul prelucrării aveți dreptul de acces la aceste date. În cadrul dreptului la acces puteți să depuneți cerere la obținerea copiei datelor personale prelucrate, prima copie fiind gratis iar toate copiile suplimentare cu taxă.

Dreptul de rectificare: aveți dreptul de a vă actualiza, completa sau corecta datele inexacte, astfel încât acestea să fie corecte și actuale.

Dreptul la ștergerea datelor: În unele cazuri aveți dreptul de solicita ștergerea datelor cu caracter personal. Acestea vor fi șterse imediat, în cazul în care condițiile de mai jos sunt îndeplinite:

  • datele dvs. personale nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate;
  • v-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ și totodată nu avem alt motiv pentru care trebuie să continuăm în prelucrarea sau păstrarea acestor date;
  • folosiți dreptul dvs. de opunere la prelucrarea datelor (vezi secțiunea "Dreptul la opoziție de prelucrare") pentru datele personale pe care le procesăm pe baza intereselor noastre legitime și noi vom constata că nu mai există astfel de interese legitime care să justifice o astfel de prelucrare.

Dreptul la restricționarea prelucrării datelor: În unele cazuri, aveți dreptul, în afară de dreptul la ștergerea datelor, să limitați procesarea datelor cu caracter personal. Acest drept vă permite, în anumite cazuri, să solicitați ca datele dvs. personale să fie calificate ca date fără posibilitate de folosire la procesare ulterioară pentru o perioadă limitată de timp. Prelucrarea datelor cu caracter personal poate să fie limitată atunci când:

  • negați exactitatea datelor personale, până când venim la un acord comun în legătură cu  corectivitatea datelor;
  • datele dvs. personale sunt procesate fără o bază juridică suficientă (de exemplu, deasupra datelor ce trebuie procesate), dar dvs. veți prefera, înainte de ștergerea acestor date, doar să le restricționați (de exemplu, dacă vă găndiți să ne dați astfel de informații în viitor);
  • nu mai avem nevoie de datele dvs. personale în scopul prelucrării, dar dvs. le cereți pentru identificare, exercitare sau apărarea drepturilor dvs. legale;
  • v-ați exercitat dreptul de a vă opune, iar verificarea validității drepturilor noastre este în proces de desfășurare.

Dreptul la portabilitatea datelor: Aveți dreptul să obțineți de la noi toate informațiile personale pe care ni le-ați furnizat și pe care le procesăm pe baza consimțământului dvs. și a executării contractului. Datele sunt furnizate într-un format structurat, cu posibilitate de citire. Pentru a transfera cu ușurință datele la cererea dvs., putem procura doar cele pe care le procesăm în mod automatizat în bazele noastre de date electronice.

Dreptul la opoziție: În măsura în care este permis de legislația aplicabilă, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor cu caracter personal. În scopuri de marketing direct, nu vom mai prelucra aceste date, în toate alte cazuri vom considera dreptul la opoziție în cazul în care nu vom avea motive serioase legitime pentru continuarea unei astfel de procesări.

Dreptul la depunerea plângerii: Prin exercitarea drepturilor dvs. așa cum au fost descrise mai sus, dreptul dvs. de a depune o plângere la autoritatea relevantă nu este afectată în nici un fel. Puteți exercita acest drept, în special dacă vi se pare că datele dvs. personale sunt procesate în mod ilegal sau prin încălcarea regulamentelor legale general obligatorii. Puteți depune o plângere împotriva noastră cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal la Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal din Republica Slovacă.


Cum pot fi utilizate drepturile dvs. individuale?

Puteți să ne contactați cu ușurință prin intermediul formularului nostru de contact din secțiunea Contact, prin intermediul unui apel telefonic sau scrieți la info@zondo.ro.

Cererea dvs. va fi procesată fără întârzieri nejustificate, cu răspuns în termen de maxim o lună. În cazuri excepționale, mai ales datorită complexității cererii dvs., avem dreptul să prelungim această perioadă cu încă două luni. Despre eventualele extinderi și explicații vă vom informa din timp.


Dispoziții finale

Informațiile sensibile privind persoanele sub 16 ani, nu sunt în scopul nostru de colectare. Magazinul nostru online nu este destinat copiilor sub 16 ani. O persoană sub vârsta de 16 ani poate folosi magazinul nostru online doar cu acordul  părinților sau tutorului.

Protejarea și securitatea datelor dvs. cu caracter personal: Datele dvs. personale sunt la noi în siguranță. Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor actuale. Transmisia datelor dvs. cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație si sunt stocate pe servere securizate, asigurând in acelasi timp redundanța datelor. Ne străduim să utilizăm măsuri de securitate care oferă o siguranță suficientă în ceea ce privește tehnologiile actuale. Măsurile de securitate adoptate sunt actualizate periodic.

 

Nu mai ratați nimic
Fiți primul care va știi despre promoțiile și noutățiile noastre. Prin logare sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. personale.
De acum nu veți mai rata reducerile sau noutățile noastre.
Dacă nu primiți informații despre noutățile noastre, aruncați o privire dacă nu au ajuns în spam
Garanția de returnare a bunurilor până în 60 de zile
Garanția de returnare

Returnarea bunurilor până în 60 de zile
Cumpărătorul își rezervă dreptul de a rezilia contractul după condițiile legii despre protecția consumatorului, până în 14 zile de la ziua preluării bunurilor.

Cu toate acestea, noi Vă oferim posibilitatea de returnare a bunurilor nefolosite, chiar și după expirarea acestei perioade legislative și asta până la 60 de zile.

Bunurile trebuie să fie în ambalajul original, nedeteriorate, neutilizate și complete. Produsele asamblate nu pot fi returnate. În cazul în care doriți să returnați produsele deja deschise sau cu ambalajul deteriorat, pentru aceste bunuri se va percepe o taxă de 30% din prețul achiziționat. Utilizarea termenului prelungit pentru returnarea produselor achiziționate în magazinul nostru, nu este posibilă pentru produsele care au fost schimbate prin procesul de reclamare (înlocuirea unei piese) produse atipice (fabricate la comandă) și produsele din categoriile Bazar și Promoții.

Rezilierea contractului trebuie să includă identificarea cumpărătorului, numărul comenzii, denumirea exactă a produsului, modul de returnare a plății – nr. de cont bancar, adresa poștală și motivul rezilierii contractului. Odată cu rezilierea contractului cumpărătorul este obligat să livreze produsele vânzătorului în ambalajul original, cu toate accesoriile disponibile inclusiv toată documentația, manual de utilizare, scrisoare de garanție, dovada plății, eventuale cadouri primite la achiziție, toate părțile oricărui set sau colecție de mobilier, etc., la adresa depozitului nostru.

Mai multe informații despre rezilierea contractului pot fi găsite în Termeni și Condiții

Aceste dispoziții se aplică pentru comenzile plasate după 01.08.2018 și nu pot aplicate retroactiv. Această ofertă este valabilă doar pentru persoanele fizice – juridice nu.
Livrarea comenziilor
Livrarea mobilierului se face fie prin transportul nostru fie prin firmele de curierat.

- la comenzi peste 2 000 Lei transportul este GRATUIT
- la comenzi până la 2 000 Lei transportul este 40 Lei

Pentru informații mai detaliate Vă rugăm să vizitați secțiunea Livrarea comenziilor.

Timp de livrare
Timpul de livrare este afișat pentru fiecare produs sub butonul “Adăugați în coș“.

Suport clienți
Luni - Vineri: 9:00 - 19:00
Tel: 0312 294 517
info@zondo.ro