Formular pentru reclamații
Ați știut, că...?
99% din deteriorările minore a mobilei (de ex. zgârieturi, margini deteriorate) sunt rezolvate prin înlocuirea părții deteriorate cu una nouă? Astfel, mobilierul poate fi asamblat si folosit în timpul procesului de reclamare, deci nu trebuie să asteptați până procesul de reclamare o să fie finalizat. După livrarea noului component ajunge să înlocuiți componentul nou cu cel vechi (deteriorat).
Cum se completează corect formularul de reclamații?
- Vă rugăm să completați corect toate informațiile solicitate, pentru a accelera întregul proces de reclamație.
- Numărul comenzii poate fi găsit în emailul de confirmare al comenzii, sau în colțul din dreapta, de sus, al facturii pe care ați primit-o împreună cu comanda..
- Descrieți cât mai exact posibil defecțiunea, astfel încât să putem începe cu procesul de reclamare cât mai curând. Consultați manualul de instalare pentru a identifica codul componentului deteriorat sau lipsă.
- Adăugați fotografii detaliate a defecțiunii reclamate, eventual și poze a mobilierului complet.
- Dacă aveți nevoie de ajutor, contactați-ne la nr. de telefon 0312 294 517 (luni-vineri: 8:00 - 18:00)
Cel mai mare eshop
cu mobilă
cu mobilă
Livrare gratuit peste
1 000 lei
1 000 lei
41 963 buc
mobilier pe stoc
mobilier pe stoc
Returnarea produselor
până în 60 de zile
până în 60 de zile
Achiziție sigură