Actualizați-vă browserul
Browserul utilizat nu mai este compatibil. Pentru a vă putea oferi experiența cea mai plăcută actualizați browserul actual cu unul mai nou.
Livrare gratuită peste 1 000 lei
45 254 buc de mobilă în stoc
Returnarea produselor până în 60 de zile
Ați știut, că...?
99% din deteriorările minore a mobilei (de ex. zgârieturi, margini deteriorate) sunt rezolvate prin înlocuirea părții deteriorate cu una nouă? Astfel, mobilierul poate fi asamblat si folosit în timpul procesului de reclamare, deci nu trebuie să asteptați până procesul de reclamare o să fie finalizat. După livrarea noului component ajunge să înlocuiți componentul nou cu cel vechi (deteriorat).

Cum se completează corect formularul de reclamații?
  • Vă rugăm să completați corect toate informațiile solicitate, pentru a accelera întregul proces de reclamație.
  • Numărul comenzii poate fi găsit în emailul de confirmare al comenzii, sau în colțul din dreapta, de sus, al facturii pe care ați primit-o împreună cu comanda..
  • Descrieți cât mai exact posibil defecțiunea, astfel încât să putem începe cu procesul de reclamare cât mai curând. Consultați manualul de instalare pentru a identifica codul componentului deteriorat sau lipsă.
  • Adăugați fotografii detaliate a defecțiunii reclamate, eventual și poze a mobilierului complet.
  • Dacă aveți nevoie de ajutor, contactați-ne la nr. de telefon 0312 294 517 (luni-vineri: 9:00 - 19:00)

1. Completați formularul de reclamații

* - Elementele marcate cu steluță sunt obligatorii

Prenume*
Nume*
E-mail:*:
Nr. comenzii: *
Telefon*
Tip de defecțiune: *
Descrierea defecțiunii: *
de ex.: colț deteriorat pe placa nr. 7 cu denumirea S128-204 (după instrucțiuni de montare)


2. Încărcați pozele articolului reclamat sau atașamentul.
(fișiere de tip jpg, jpeg, png, gif, bmp, txt, pdf, doc, docx)



3. Trimiteți reclamația

Vă rugăm să confirmați că nu sunteți robot prin bifarea căsuței.


Oferte noutăți și promoții
Fiți primul care va știi despre promoțiile și noutățiile noastre. Prin logare sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. personale.
De acum nu veți mai rata reducerile sau noutățile noastre.
Dacă nu primiți informații despre noutățile noastre, aruncați o privire dacă nu au ajuns în spam
Garanția de returnare a bunurilor până în 60 de zile


Returnarea bunurilor până în 60 de zile
Cumpărătorul își rezervă dreptul de a rezilia contractul după condițiile legii despre protecția consumatorului, până în 14 zile de la ziua preluării bunurilor.

Cu toate acestea, noi Vă oferim posibilitatea de returnare a bunurilor nefolosite, chiar și după expirarea acestei perioade legislative și asta până la 60 de zile.

Bunurile trebuie să fie în ambalajul original, nedeteriorate, neutilizate și complete. Produsele asamblate nu pot fi returnate. În cazul în care doriți să returnați produsele deja deschise sau cu ambalajul deteriorat, pentru aceste bunuri se va percepe o taxă de 30% din prețul achiziționat. Utilizarea termenului prelungit pentru returnarea produselor achiziționate în magazinul nostru, nu este posibilă pentru produsele care au fost schimbate prin procesul de reclamare (înlocuirea unei piese) produse atipice (fabricate la comandă) și produsele din categoriile Bazar și Promoții.

Rezilierea contractului trebuie să includă identificarea cumpărătorului, numărul comenzii, denumirea exactă a produsului, modul de returnare a plății – nr. de cont bancar, adresa poștală și motivul rezilierii contractului. Odată cu rezilierea contractului cumpărătorul este obligat să livreze produsele vânzătorului în ambalajul original, cu toate accesoriile disponibile inclusiv toată documentația, manual de utilizare, scrisoare de garanție, dovada plății, eventuale cadouri primite la achiziție, toate părțile oricărui set sau colecție de mobilier, etc., la adresa depozitului nostru.

Mai multe informații despre rezilierea contractului pot fi găsite în Termeni și Condiții

Aceste dispoziții se aplică pentru comenzile plasate după 01.08.2018 și nu pot aplicate retroactiv. Această ofertă este valabilă doar pentru persoanele fizice – juridice nu.
en de livrare în cursul anului, înafara sărbătorilor. Odată cu apropierea sărbătorilor de Crăciun, capacitățile sunt în această perioadă aglomerată limitate - atât capacitățile producătorilor, furnizorilor, transportatorilor precum și capacitățile noastre de depozitare și logistică. Vom face totul pentru a livra comanda până de Crăciun însă pentru acest produs nu mai putem garanta acest lucru. Produsele cu garanția livrării până de Crăciun sunt etichetate în oferta noastră "până de Crăciun".
Livrarea comenziilor
Livrarea mobilierului se face fie prin transportul nostru fie prin firmele de curierat.

- la comenzi peste 1000 Lei transportul este GRATUIT
- la comenzi până la 1000 Lei transportul este 40 Lei

Pentru informații mai detaliate Vă rugăm să vizitați secțiunea Livrarea comenziilor.

Timp de livrare
Timpul de livrare este afișat pentru fiecare produs sub butonul “Adăugați în coș“.

Suport clienți
Luni - Vineri: 9:00 - 19:00
Tel: 0312 294 517
info@zondo.ro