Actualizați-vă browserul
Browserul utilizat nu mai este compatibil. Pentru a vă putea oferi experiența cea mai plăcută actualizați browserul actual cu unul mai nou.
Awareness icon Stimați clienți, site-ul nostru a fost actualizat. Bine ați venit la versiunea nouă a magazinului nostru.
Logare
(cont client)
Creați un cont
Introduceți adresa de email unde o să vă trimitem linkul pentru schimbarea parolei.
E-mail: Introduceți adresa de email unde o să vă trimitem linkul pentru schimbarea parolei.
Pe email a fost trimis linkul pentru schimbarea parolei, urmați instrucțiunile din email

Formular pentru reclamații

Ați știut, că...?
99% din deteriorările minore a mobilei (de ex. zgârieturi, margini deteriorate) sunt rezolvate prin înlocuirea părții deteriorate cu una nouă? Astfel, mobilierul poate fi asamblat si folosit în timpul procesului de reclamare, deci nu trebuie să asteptați până procesul de reclamare o să fie finalizat. După livrarea noului component ajunge să înlocuiți componentul nou cu cel vechi (deteriorat).

Cum se completează corect formularul de reclamații?

  • Vă rugăm să completați corect toate informațiile solicitate, pentru a accelera întregul proces de reclamație.
  • Numărul comenzii poate fi găsit în emailul de confirmare al comenzii, sau în colțul din dreapta, de sus, al facturii pe care ați primit-o împreună cu comanda..
  • Descrieți cât mai exact posibil defecțiunea, astfel încât să putem începe cu procesul de reclamare cât mai curând. Consultați manualul de instalare pentru a identifica codul componentului deteriorat sau lipsă.
  • Adăugați fotografii detaliate a defecțiunii reclamate, eventual și poze a mobilierului complet.
  • Dacă aveți nevoie de ajutor, contactați-ne la nr. de telefon 0312 294 517 (luni-vineri: 8:00 - 18:00)
1
Completați formularul de reclamații
Nume *
Prenume * Introduceți în formatul "Prenume"
E-mail: * Adresa de e-mail este introdusă incorect
Telefon * Zadajte Telefón v správnom tvare
Nr. comenzii * Informație obligatorie
2
Tip de defecțiune: *
3
Descrierea defecțiunii: *
de ex.: colț deteriorat pe placa nr. 7 cu denumirea S128-204 (după instrucțiuni de montare)
Descrierea defecțiunii: Informație obligatorie
4
Încărcați pozele articolului reclamat sau atașamentul.
(fișiere de tip jpg, jpeg, png, gif, bmp, txt, pdf, doc, docx)
Până la 5MB
5
Trimiteți reclamația
Cel mai mare eshop
cu mobilă
Livrare gratuit peste
1 000 lei
41 394 buc
mobilier pe stoc
Returnarea produselor
până în 60 de zile
Achiziție sigură
Confidențialitatea voastră este importantă pentru noi
Cookies vă economisesc deasemenea timp deoarece ajută în identificarea și sugesția rapidă a produselor dorite. Conform modului de utilizare a site-ului nostru, personalizăm conținutul și afișăm cele mai relevante produse. Acceptarea acestora, prin butonul "Sunt de acord", înseamnă acordul dvs. cu utilizarea tuturor cookies și totul rămâne precum ați fost obișnuiți.
Luați un cookie (prăjitură) și simțiți-vă ca și acasă
Cookies necesare
Cookies necesare
Cookies sunt necesare pentru funcționarea site-ului nostru.
Cookies pentru marketing
Cookies pentru marketing
Cookies sunt folosite pentru analizarea vizitatorilor site-ului nostru. Datorită acestora atât noi precum și partenerii noștrii vă putem prezenta produse relevante personalizate pe baza comportamentului, preferințelor și a achizițiilor voastre.
Cookies statice
Cookies statice
Cookies ne ajută să întelegem modul în care vizitatorii utilizează site-ul nostru. Aceste cookies sunt anonimizate și nu pot fi atribuite specific unui vizitator
Cookies funcționale
Cookies funcționale
Cookies îmbunătățesc confortul utilizatorului și ne ajută în salvarea alegerilor voastre de bază.