Livrare gratuită peste 2 000 lei
15 468 buc de mobilă în stoc
Returnarea produselor până în 60 de zile
 
Vânzător:

MOB Interier s.r.o.

Sediu: Opatovská 651/33, 911 01 Trenčín

CUI: 44 948 271 CIF: 2022892454 CUI TVA: RO40250391

Societate înregistrată în Registrul comercial al Tribunalului districtual Trenčín, oddiel Sro, nr. 22103/R

contact: 0312 294 517 info@zondo.ro

cont bancar: IBAN: RO88 RZBR 0000 0600 2047 6867 Raiffeisen bank SA

 

Cumpărător:

Cumpărătorul este persoana (fizică(consumatorul) sau juridică) care a încheiat cu vânzătorul un contract de cumpărare în scopul livrării bunurilor comandate la www.zondo.ro. Cumpărătorul are obligația de a introduce fie la realizarea comenzii sau la înregistrarea adresa de livrare corectă și adevărată, precum și toate datele de contact.


 
1. Comandarea bunurilor

Trimiterea comenzii prin intermediul aplicației corespunzătoare, gratuite, de pe pagina www.zondo.ro din partea cumpărătorului, aceasta va fi înregistrată în sistemul vânzătorului ca și o comandă preliminară. Comanda preliminară nu este obligatorie pentru vânzător, servește pentru specificarea cerințelor cumpărătorului, prin urmare, constituie oferta pentru încheierea contractului de cumpărare. După trimiterea comenzii aceasta va fi procesată iar cumpărătorul va primi pe e-mail confirmarea comenzii de către vânzător. Pe adresa de e-mail a cumpărătorului vor fi trimise orice alte informații, necesare sau suplimentare, despre starea comenzii. După primirea comenzii, cumpărătorul va fi contactat de către vânzător în termen de două zile lucrătoare prin telefon, SMS sau e-mail, în scopul încheierii contractului de cumpărare, la care se ajunge după confirmarea telefonică din partea cumpărătorului a bunurilor comandate. Prin contract de cumpărare, în conformitate cu termenii comerciali, se înțelege contractul de cumpărare încheiat între cumpărător și vânzător pe baza căruia vânzătorul se angajează să livreze cumpărătorului bunurile în cantitatea, calitatea și termenul de livrare convenite, să transfere titlul de proprietate al acestor bunuri pe cumpărător, iar cumpărătorul se angajează să preia și să plătească vânzătorului bunurile livrate în data scadentă convenită, inclusiv costurile de livrare convenite a bunurilor.


 
2. Anularea comenzii

Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda cumpărătorului în cazul în care comanda nu poate fi confirmată (lipsă sau informații incorecte de contact a cumpărătorului, este indisponibil, nu răspunde la e-mail,...) Dacă bunurile comandate nu se află pe stoc sau sunt indisponibile, adică vânzătorul nu este în măsură să livreze cumpărătorului bunurile în perioada de timp convenită în contractul de cumpărare sau convenite de condițiile comerciale sau la prețul de cumpărare convenit, vânzătorul este obligat să ofere cumpărătorului posibilitatea de a schimba bunurile comandate sau de a rezilia contractul de cumpărare. Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda în termen de 24 de ore de la trimiterea acesteia. Într-o astfel de situație cumpărătorul este obligat să comunice prenumele, numele, informații de contact, descrierea bunurilor comandate și să le trimită pe adresa de e-mail info@zondo.ro. Pentru o astfel de anulare a comenzii, vânzătorul nu percepe nici un fel de penalități sau taxe de anulare. În cazul în care cumpărătorul a achitat deja o parte sau toată suma de achiziție, aceasta va fi transferată înapoi pe contul cumpărătorului în termen de 14 zile.


 
3. Prețul bunurilor

Toate prețurile afișate pe pagina www.zondo.ro sunt cu TVA inclus, nu includ costul pentru livrarea produselor conform pct. 4 respectiv 5 al termenilor comerciali sau alte servicii opționale. Dacă nu este altfel specificat în termeni și condiții, prin preț de achiziție a produselor de pe pagina de internet www.zondo.ro se înțelege prețul cu costurile livrării incluse, precum este definit în punctul 4 respectiv 5 al acestor termeni comerciali. În cazul creșterii prețului de achiziție, independent de voința vânzătorului (în principal creșterea prețului bunurilor de către furnizorul nostru, o modificare a legislației fiscale eventual schimbarea cursului valutar), iar aceasta va afecta prețul listat pe pagina de internet www.zondo.ro, vânzătorul are dreptul de a majora prețul bunurilor cu majorarea schimbării prețului, dar doar până în momentul încheierii contractului. După confirmarea comenzii este prețul de achiziție obligatoriu pentru vânzător. Toate reducerile sunt actuale până la vânzarea stocului, dacă nu este altfel specificat pentru unele bunuri.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a ajusta prețul bunurilor de pe pagina de internet a magazinului electronic www.zondo.ro, administrat de vânzător, în orice moment. Modificarea prețurilor nu se aplică pentru contractele de cumpărare deja încheiate, indiferent de faptul că bunurile încă nu au fost livrate.

 
4. Modalități de plată
Plata la livrare - ramburs:

Vânzătorul va expedia bunurile pentru ramburs corect ambalate, iar cumpărătorul plătește la livrarea bunurilor.


Transfer bancar

Cumpărătorul plătește bunurile în avans, bunurile vor fi expediate către cumpărător după ce prețul de cumpărare a fost livrat în contul bancar al vânzătorului listat în partea superioară a acestor termeni comerciali. Ca și simbol variabil folosiții numărul comenzii dvs., eventual în observații introduceți și numele și prenumele dvs.


Plata prin card bancar:

CardPay

Plata este posibilă cu cardurile Visa, Mastercard sau Maestro. După plasarea comenzii veți fi redirecționat pe portalul de plată Tatrabanka Cardpay, unde veți completa în mediul sigur numărul cardului, validitatea cardului și codul de securitate, iar dacă cardul dvs. este inclus în programul 3-D Secure și parola.



5. Livrarea bunurilor

Garantăm livrarea directă la adresa clientului așa cum este convenit în contractul de cumpărare (fără a fi duse direct în apartament). Zona de preluare a bunurilor (peste 30 kg) este zona de încărcare a camionului, iar pentru bunurile de până la 30 kg punctul de transfer este intrarea principală care poate fi încuiată (intrarea în locuință, poarta casei familiale sau curtea casei etc.). Citiți mai multe: Condiții de livrare actuale ale transportului și tarifele.
După încărcarea bunurilor, vor lua legătura cu dvs. lucrătorii sau șoferii noștri cu 1-2 zile înainte de livrarea planificată și vor conveni cu dvs. termenul de transport. Rețineți faptul că timpul de transport raportat este unul orientativ și poate varia, de exemplu, din cauza unor situații de trafic neprevăzute etc.


Colectarea personală a bunurilor este posibilă numai după informaţiile anterioare privind pregătirea bunurilor (prin telefon sau e-mail) în depozitul nostru de distribuţie la adresa: NovýNábytok depozit de distribuţie, parte din Bucovina, 036 01 Martin


Documentul fiscal (factura) și cardul de garanție sunt livrate împreună cu bunuri. În cazul unei preluări personale a bunurilor veți primi aceste documente personal împreună cu ridicarea acestora.


Verificarea bunurilor la descărcare

Coletul poate fi preluat de rudele dvs. (cu excepția cazului cumpărării în rate), respectiv de o altă persoană desemnată la adresa menționată, atâta timp cât va știi că trebuie să aștepte comanda. În cazul preluării bunurilor, la livrare nu uitați că este necesar să plătiți suma cerută pentru bunuri. Dacă suma pentru comandă este plătită în avans sau este o cumpărare în rate, șoferul poate să vă solicite buletinul sau un alt document, pentru a verifica identitatea dvs.

 

Înainte de a prelua și de a plăti comanda verificați bine bunurile.

  • În cazul în care ambalajul de expediere este vizibil deteriorat, scrieți împreună cu șoferul o reclamație sau scrieți toate faptele în jurnalul de predare. Apoi, vă rugăm să ne informați despre această situație.
  • În cazul unei reclamații de defecte mecanice care nu au putut fi detectate imediat la preluarea bunurilor, cumpărătorul este obligat să realizeze această reclamație imediat după preluarea bunurilor.

 

Ulterior, reclamațiile de acest fel vor fi acceptate doar dacă cumpărătorul dovedește că defecțiunile reclamate au fost deja prezente la momentul preluării. Șoferul nostru, respectiv curierul au timp la dispoziţie să vă ajute să verificați numărul de colete astfel introduceți numărul total de colete în documentul de transport pe care îl semnați atunci când preluați comanda. Acest lucru este necesar, pentru cazul în care o parte a comenzii nu a fost livrată.

 
6. Returnarea bunurilor și timpul de livrare

Dacă vânzătorul și cumpărătorul nu au fost de acord altfel în contractul de cumpărare, vânzătorul este obligat să livreze bunul cumpărătorului în funcție de disponibilitatea produsului și de operațiile vânzătorului în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data încheierii contractului de cumpărare. În cazul în care vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de a livra produsul în termenul prevăzut în prima teză, cumpărătorul îi va cere să adauge produsul într-o perioadă suplimentară rezonabilă. În cazul în care vânzătorul nu livrează produsul în această perioadă rezonabilă de timp, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract, iar vânzătorul este obligat să restituie cumpărătorului avansul primit din prețul de cumpărare în termen de 14 zile de la data notificării retragerii din contractul de cumpărare prin transfer bancar în contul bancar al cumpărătorului specificat de cumpărător, cu excepția cazului în care părțile convin altfel.

Livrarea mărfurilor se face în așa fel încât vânzătorul să permită cumpărătorului să dispună de bunurile de la locul de livrare. Vânzătorul nu este responsabil pentru încărcarea bunurilor pe mijloacele de transport asigurate de cumpărător. Cumpărătorul suportă toate costurile și riscurile asociate cu transportul suplimentar al bunurilor. Cumpărătorul își asumă riscul bunurilor în momentul în care vânzătorul îi permite să se ocupe de bunuri. Cumpărătorul este obligat să preia bunurile în termen de 21 de zile de la notificare, cu excepția cazului în care părțile convin altfel. Dacă cumpărătorul nu va prelua bunurile nici în termenul suplimentar care i-a fost desemnat, vânzătorul are dreptul să se retragă din contract. De acest lucru, cumpărătorul va fi înștiințat.

Bunurile livrate pot fi furnizate sub o altă denumire decât cea specificată pe internet (ca urmare a schimbării sau a redenumirii producătorului sau a furnizorului) dar calitatea, descrierea, proprietățile și aspectul bunurilor corespund cu cele enumerate în magazinul online, doar numele bunurilor diferă.

Prin preluarea bunurilor la locul convenit, proprietatea bunurilor aparţine deja cumpărătorului. Cumpărătorul care nu îndeplinește definiția consumatorului prevăzută în prev. § 2 lit. a) din Lege, dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor când prețul de cumpărare al bunurilor a fost plătit integral.


7. Procedura de reclamație (răspundere pentru defecte, garanție, reclamații)

Cumpărătorul are dreptul să verifice comanda, adică produsele, precum și ambalajul, imediat după livrare, în prezența curierului. În cazul existenței unor defecte la bunurile comandate, curierul va permite cumpărătorului completarea unui Proces verbal de constatare, în prezența curierului, în momentul preluării bunurilor. Procesul verbal nu poate fi completat după plecarea curierului. Pe baza acestui proces verbal, trimis către vânzător, cumpărătorul poate refuza acceptarea comenzii livrate cu defect sau poate accepta livrarea bunurilor deteriorate și ulterior, pe baza politicii de reclamație, se va exercita dreptul de reclamare conform condițiile de reclamație de la vânzător. În cazul în care cumpărătorul refuză să preia livrarea mărfurilor defecte, toate costurile de returnare a bunurilor înapoi către vânzător, sunt suportate de vânzător. Contactați-ne imediat prin e-mail la adresa info@zondo.ro sau sunând la +40 312 294 517.

De asemenea, asigurați-vă corectitudinea numărului de colete primite și introduceți numărul în nota de expediere pe care o semnați atunci când preluați transportul. Acest act este necesar ca dovadă în cazul în care o parte a întregii comenzi nu a fost livrată.

7.1. În cazul unei deteriorări la comanda livrată, cu posibilitate de eliminare a acestei deteriorări, cumpărătorul are dreptul la rezolvarea gratuită a acestei deteriorări, gratuit, în timp util și în mod corespunzător. Vânzătorul este obligat să elimine defectul fără întârzieri nejustificate.

7.2. Cumpărătorul poate solicita înlocuirea bunurilor în locul eliminării defectului pe bunurile livrate; în cazul în care defectul se referă doar la o parte a bunurilor, are dreptul la înlocuirea articolului defect dar numai în cazul în care acestă operație nu va creea costuri excesive vânzătorului în raport cu prețul comenzii sau cu gradul gravității defectului.

7.3. Vănzătorul poate propune întotdeauna înlocuirea produsului defect în întregime, în loc de înlocuirea piesei deteriorate, dacă cumpărătorul nu prezintă dificultăți serioase la acest mod de rezolvare a reclamației.

7.4. În cazul în care bunurile comandate conțin defect fără posibilitate de eliminare și prin care bunurile nu pot fi folosite în mod regular, cumpărătorul are dreptul la înlocuirea bunurilor sau poate abdica de la contractul de vănzare-cumpărare. Tot acest drept are cumpărătorul și în cazul în care defectul la bunuri poate fi eliminat, dar dacă cumpărătorul nu poate folosi bunul pentru defect repetitiv sau din cauza mai multor defecte la rănd, care împiedică cumpărătorul la utilizarea bunurilor cumpărate

7.5. În cazul altor deficiențe nerecuperabile, cumpărătorul are dreptul la o reducere corespunzătoare a prețului bunurilor.

7.6. Cumpărătorul a fost înștiințat de vânzător despre drepturile sale privind contractul de vănzare-cumpărare cât și politica de reclamații, care îi corespund din Legea § 622 a codului civil (pct. 7.1 - 7.3 din prezentele condiții comerciale) și drepturile care decurg din z legea § 623 a Codului civil (pct. 7.4 - 7.5 din prezentele condiții comerciale, acestea fiind situate în secțiunea corespunzătoare de pe site-ul vănzătorului cu posibilitatea studierii acestora de cumpărător înainte de plasarea comenzii.

7.7. Vănzătorul este responsabil de deteriorările bunurilor pe baza reglementărilor curente a Slovaciei iar cumpărătorul este obligat să-și exercite dreptul la reclamație la vănzător sau persoanei desemnate de vânzător. Informațile despre persoanele sau firmele desemnate cât și despre punctele de service pentru service în garanție și post-garanție sunt furnizate, la cerere, telefonic sau prin e-mail, pe spatele cartelei de garanție sau furnizate de vânzător cumpărătorului.

7.8. La rezolvarea reclamațiilor se aplică politica validă de reclamație a vânzătorului, punctul 7 din documentul Termeni și condiții. Cumpărătorul a fost informat în mod corespunzător cu privire la regulile de reclamație și la termenii și modul de revendicare a comenzii, inclusiv detaliile privind locul în care se poate depune cererea și efectuarea reparațiilor în termen de garanție în conformitate cu leg. § 18 alin. 1 al legii nr. 250/2007 privind protecția consumatorului și modificarea legii Consiliului Național Slovac nr. 372/1990 Zb. privind infracțiunile în privința reglementărilor modificate (mai departe doar "Legea"), anterior încheierii contractului de vânzare-cumpărare, aceste informații fiind eligibile la studiere pe site-ul vănzătorului cu posibilitatea cumpărătorului de a le accesa și studia înainte de plasarea comenzii.

7.9. Politica de reclamație se aplică bunurilor achiziționate de cumpărător de la vânzător sub forma unui comerț electronic pe site-ul web al vânzătorului.

7.10. Cumpărătorul are dreptul de a solicita vânzătorului propria răspundere în timpul perioadei de garanție, pentru defecțiuni la bunuri achiziționate de la vânzător, pentru care sunt responsabili producătorul, furnizorul sau vânzătorul.

7.11. În cazul în care bunurile sunt deteriorate, cumpărătorul are dreptul de a depune reclamația la sediul vânzătorului în conformitate cu § 18 alin. (2) din lege, prin livrarea bunurilor la sediul vânzătorului și va livra/manifesta vânzătorului bunăvoința sa de a-și exercita dreptul în conformitate cu punctele 7.1 - 7.5 din termeni și condiții (mai departe doar "Notificare despre aplicarea reclamației" sub forma unui formular de reclamații completat, care este plasat pe sub-pagina magazinului online a vânzătorului. Vânzătorul recomandă ca bunurile să fie asigurate la trimiterea acestora pentru reclamații. Expedițiile ramburs nu sunt acceptate de către vânzător. Cumpărătorul este obligat în Notificarea privind revendicarea să furnizeze cu adevărat toate informațiile necesare, în special să precizeze exact tipul și amploarea deteriorării bunurilor, de asemenea cumpărătorul va specifica care dintre drepturile sale din leg. § 622 a 633 a Codului civil își va aplica. Cumpărătorul are dreptul de a depune reclamația și persoanei autorizate de către producător, pentru rezolvarea reclamației (mai departe doar persoana autorizată). Lista persoanelor desemnate este inclusă în cardul de garanție sau este trimisă cumpărătorului la solicitare, de către vânzător.

7.12. Procesul de reclamare cu privire la bunurile care pot fi livrate cumpărătorului începe cu ziua, în care sunt împlinite cumulativ toate dintre condițiile următoare:

 

  • a) livrarea către vânzător a notificării de reclamație,
  • b) livrarea bunurilor reclamate de la cumpărător vânzătorului sau persoanei desemnate, sau livrarea documentației fotografice în cazul în care vânzătorul confirmă că această documentație foto este suficientă pentru a începe procesul de reclamație.

 

7.13. În cazul în care subiectul reclamației este un produs care nu poate fi livrat vânzătorului în mod obiectiv sau produsul care este ferm încorporat, cumpărătorul este pe lângă îndeplinirea condițiilor din punctul 7.12 lit. a) ale acestor termeni și condiții, este obligat să furnizeze vânzătorului sau unei terțe persoane desemnate de vânzător toată asistența necesară pentru efectuarea inspecției mărfurilor reclamate. Reclamația referitoare la bunurile care nu pot fi livrate în mod obiectiv vânzătorului sau care sunt ferm încorporate, începe în ziua examinării mărfurilor în conformitate cu prima propoziție. Cu toate acestea, în cazul în care vânzătorul sau o terță parte desemnată de acesta, în ciuda cooperării necesare furnizate de cumpărător, nu efectuează inspecția într-un termen rezonabil, dar nu mai târziu de 10 zile de la data livrării Formularului de reclamație către vânzător, procesul de reclamație începe la data livrării acestuia.

7.14. Vânzătorul sau persoana desemnată eliberează cumpărătorului notă de confirmare pentru reclamația bunurilor în forma adecvată aleasă de vânzător, prin e-mail sau prin poștă. În cazul în care o reclamație este solicitată prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță, vânzătorul va trimite imediat confirmarea cererii către cumpărător, dacă nu este posibilă livrarea imediată a acestei confirmări, trebuie livrată imediat posibil și trebuie livrată cu documentul de confirmare a clarificării reclamației; cererea de confirmare nu trebuie să fie livrată dacă cumpărătorul are posibilitatea de a dovedi reclamația într-un alt mod.

7.15. Cumpărătorul are dreptul să decidă care dintre drepturile sale prevăzute în prev. § 622 și prev. § 623 din Codul civil se aplică și în același timp, este obligat să informeze imediat vânzătorul cu privire la decizia sa. Pe baza deciziei cumpărătorului, care are în vedere drepturile sale în termenul prev. § 622 și a prev. § 623 din Codul civil, se va aplica de către vânzător sau o altă persoană desemnată să determine modul de rezolvare a reclamației în conformitate cu prev. § 2 lit. m) din lege imediat, în cazuri mai complexe în termen de 3 zile de la începerea procedurii de reclamație, iar în cazuri justificate, mai ales dacă este necesară o evaluare tehnică, complexă a condiției bunurilor cel târziu în termen de 30 de zile de la începerea procedurii de reclamație. După stabilirea modului de rezolvare a reclamației, vânzătorul sau persoana desemnată v-a rezolva imediat reclamația, în cazuri justificate, reclamația poate fi rezolvată ulterior. Rezolvarea reclamației nu poate dura mai mult de 30 de zile de la data depunerii acesteia. După expirarea termenului limită pentru rezolvarea reclamației, consumatorul are dreptul la retragere din contract sau are dreptul de a schimba bunurile pentru unele noi.


7.16. Garanția nu se aplică defectelor care i-au fost aduse la cunoștință cumpărătorului în momentul încheierii contractului sau pe care trebuia să le cunoască în lumina circumstanțelor contractului.

7.17. Vânzătorul poate întotdeauna să aleagă înlocuirea bunului defect cu unul fără defect în schimbul înlăturării defectului dacă acest lucru nu provoacă dificultăți serioase cumpărătorului.

7.18. Vânzătorul nu răspunde de defectele bunurilor dacă:

 

  • a) cumpărătorul nu și-a exercitat dreptul în ceea ce privește responsabilitatea vânzătorului pentru defectele bunurilor până la sfârșitul perioadei de garanție a bunurilor,
  • b) dacă defectul constă în deteriorarea mecanică a bunurilor cauzate de cumpărător,
  • c) dacă defectul bunurilor a rezultat din utilizarea lor în condițiile în care acestea nu corespund cu intensitatea lor, umiditatea, prin efectele chimice și influenţele mecanice asupra mediului natural al bunurilor,
  • d) dacă defectul bunurilor a rezultat din manipularea, servirea necorespunzătoare sau prin neglijența îngrijirii bunurilor,
  • e) dacă defectul bunurilor a rezultat din supraîncărcarea acestora sau prin folosirea în condiții contradictorii a celor prevăzute în manual sau a principiilor generale de utilizare normală a bunurilor,
  • f) dacă defectul bunurilor a rezultat din deteriorarea bunurilor prin evenimente ireversibile și / sau neprevăzute,
  • g) dacă defectul bunurilor a rezultat din deteriorarea acestora prin distrugere și deteriorare accidentală,
  • h) dacă defectul bunurilor a rezultat în urma manipulării necorespunzătoare, prin distrugerea cu apă, foc, prin electricitate statică sau atmosferică sau orice alt act de forță majoră,
  • i) dacă defectul bunurilor a rezultat din intervenția asupra bunurilor a unei persoane neautorizate.

 

Dacă coletul nu este complet, sau în cazul în care este vorba despre un defect clar pe care cumpărătorul l-ar fi putut identifica prin verificarea coletului la livrarea bunului și pe care nu la adus imediat la cunoștința vânzătorului, plângerile ulterioare de acest tip vor fi recunoscute numai dacă cumpărătorul dovedește că bunurile aveau defectele reclamate la momentul primirii lor de către cumpărător.

7.19. Vânzătorul este obligat să rezolve reclamația și procedura de reclamație prin:

 

  • a) predarea bunurilor reparate,
  • b) schimbarea bunurilor,
  • c) returnarea prețului de cumpărare a bunurilor,
  • d) prin plata unei reduceri corespunzătoare din prețul bunurilor,
  • e) printr-o solicitare scrisă de preluare a vânzătorului pentru confirmarea desemnată,
  • f) prin respingerea motivată a reclamației.

 

7.20. Perioada de garanție este de 24 de luni din ziua livrării bunurilor, doar în cazul în care nu este stabilită o altă perioadă de garanție.

7.21. Perioada de garanție se prelungește pe timpul în care cumpărătorul nu a putut folosi bunul din cauza reparației bunurilor.

7.22. Rezolvarea reclamației acoperă doar defectele enumerate în Notificarea privind depunerea reclamației și în confirmarea depunerii reclamației în conformitate cu punctul 7.14. a acestor termeni și condiții.

7.23. Dreptul cumpărătorului de a solicita reclamația unui defect, după ce și-a exercitat dreptul și a cerut vânzătorului să înlăture defectul bunurilor conform punctului 7.1 din acești termeni și condiții de activitate, indiferent de rezultatul reclamației, nu mai este eligibil de a reclama (nu un defect de același fel) o cerere în mod repetat pentru același defect.

7.24. Prevederile art. 7 din acești termeni și condiții nu se aplică entităților care nu respectă definiția consumatorului prevăzută în prev. § 2 lit. a) din lege.

7.25. Perioada de garanție începe din ziua preluării bunului de către cumpărător.

 
Depunerea reclamației:

Formularul de reclamație poate fi găsit aici: Formular de reclamații

 

Pentru mai multe întrebări contactați-ne la info@zondo.ro sau la numărul de tel.: +40 312 294 517

 
8. Retragerea din contract și returnarea bunurilor

8.1. Dacă vânzătorul nu își poate îndeplini responsabilitățile care reies din contractul de cumpărare din motive precum epuizarea stocului, indisponibilitatea bunurilor sau dacă producătorul, importatorul sau furnizorul de bunuri stabilit în contractul de cumpărare a întrerupt producția sau a realizat schimbări importante care au dus la imposibilitatea îndeplinirii responsabilităților de către vânzător care reies din contractul de vânzare sau din motive de forță majoră sau chiar dacă se depun toate eforturile care pot fi cerute în mod corect, nu poate să livreze bunurile clientului în termenul specificat în acești termeni și condiții sau în prețul care este prevăzut în comandă, vânzătorul este obligat să informeze cumpărătorul de aceste schimbări și de asemenea este obligat să îi ofere componente de schimb sau să îi ofere posibilitatea de a se retrage din contractul de cumpărare (anularea comenzii). În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare din motivele prezentate în cadrul acestui punct din acești termeni și condiții de reclamație, vânzătorul este obligat să îi returneze avansul plătit pentru bunurile convenite în contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la data notificării retragerii din contract prin transfer către contul specificat de cumpărător.

8.2. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare fără a menționa un motiv concret conform prev. § 7 și din Legea nr. 102/2014 Z.z. privind protecția consumatorului în cazul vânzării la distanță (în continuare doar "Legea privind protecția consumatorilor pentru vânzarea la distanță") în termen de 14 zile de la preluarea bunurilor, respectiv din ziua încheierii contractului sau a contractului de furnizare a unui conținut electronic care nu este livrat pe un suport fizic, în cazul în care vânzătorul, în timp util și corespunzător și-a îndeplinit obligațiile de informare conform prev. § 3 din Legea privind protecția consumatorului în cazul vânzării la distanță.

8.3. Cumpărătorul are dreptul în acest timp după preluare să deschidă bunurile și să le testeze într-un mod similar celui obișnuit la cumpărarea într-un magazin clasic de "piatră", pentru a determina natura, caracteristicile și funcționalitatea bunurilor.

8.4. Termenul pentru retragerea din contract începe în ziua în care cumpărătorul sau a treia persoană desemnată de acesta cu excepția curierului, va prelua toate părțile bunurilor comandate.

8.5. Cumpărătorul se poate retrage din contractul de cumpărare, care are ca obiect achiziționarea de bunuri și înainte de începerea termenului de retragere din contract.

8.6. Cumpărătorul trebuie să realizeze retragerea din contract într-o formă scrisă care previne orice dubiu că s-a ajuns la retragerea din contract, sub formă de înregistrare pe un alt suport durabil sau cu ajutorul formularului, care formează anexa nr. 1 (descărcați aici ) a acestor temeni și condiții. Termenul de retragere din contract se consideră ca fiind respectat, dacă informarea și retragerea din contract a fost trimisă vânzătorului în ultima zi a termenului conform prev. § 7 prev. 1 din Legea privind protecția consumatorilor în cazul vânzării la distanță.

8.7. Retragerea din contractul de cumpărare conform punctului precedent a acestor termeni și condiții trebuie să conțină informațiile cerute în formularul de retragere din contractul de cumpărare, care formează anexa nr. 1 a acestor termeni și condiții, mai ales datele de identificare a cumpărătorului, numărul și data comenzii, specificarea exactă a bunurilor, modul în care vânzătorul trebuie să returneze avansul acceptat,mai ales numărul contului și/sau adresa poștală a cumpărătorului.

8.8. Dacă cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, se anulează de la început, orice contract suplimentar care are legătură cu contractul de cumpărare de la care cumpărătorul s-a retras. De la cumpărător nu se poate pretinde niciun cost sau alte plăți care au legătură cu anularea contractului suplimentar cu excepția costurilor și a plăților prevăzute în prev. § 9 ods. 3, prev. § 10 ods. 3 și 5 din Legea privind protecția consumatorilor în cazul vânzării la distanță și a tarifelor pentru servicii, în cazul în care obiectul contractului este furnizarea de servicii și s-a ajuns la furnizarea integrală a serviciului.

8.9. Cumpărătorul este obligat, fără întârzieri nejustificate, cel târziu în termen de 14 zile de la data retragerii din contractul de cumpărare, să returneze bunurile la adresa operatorului sau să le predea vânzătorului sau altei persoane desemnate de acesta pentru preluarea bunurilor. Acest lucru nu este valabil în cazul în care vânzătorul a propus că își va ridica personal bunurile sau prin intermediul unei alte persoane desemnate de acesta. În conformitate cu prima teză a acestui punct din acești termeni și condiții, termenul limită se consideră respectat dacă bunurile au fost predate spre expediție cel târziu în ultima zi a termenului limită.

8.10. Cumpărătorul este obligat să livreze vânzătorului bunurile complete, inclusiv documentația completă, nedeteriorată, dacă este posibil în ambalajul original și neutilizat.

8.11. Vă recomandăm să asigurați produsul. Plata la livrare vânzătorul nu o va prelua. Vânzătorul este obligat, fără întârzieri nejustificate, cel târziu în termen de 14 zile de la data livrării anunțului de retragere din contractul de cumpărare, să returneze cumpărătorului toate plățile pe care le-a primit de la acesta pe baza contractului de cumpărare sau care au legătură cu aceasta, inclusiv costurile de transport, de livrare și taxele poștale, precum și alte costuri și taxe. Vânzătorul nu este obligat să returneze cumpărătorului plățile conform prezentului punct a acestor termeni și condiții, înainte ca să îi fie livrate bunurile sau până când cumpărătorul nu dovedește faptul că a returnat bunurile vânzătorului, cu excepția cazului în care vânzătorul propune că își va prelua personal bunurile sau prin intermediul unei alte persoane desemnate de acesta.

8.12. Cumpărătorul suportă cheltuielile pentru returnarea bunurilor către vânzător sau persoanei desemnate de acesta pentru preluarea bunurilor. Acest lucru nu se aplică în cazul în care vânzătorul a propus că le va suporta el însuși sau dacă nu și-a îndeplinit datoria conform § 3 alin. 1 lit. i) din Legea privind protecția consumatorilor în cazul vânzării la distanță.

8.13. Cumpărătorul este responsabil doar de diminuarea valorii bunurilor care a rezultat ca urmare a unui astfel de tratament al bunurilor, care depășește tratamentul necesar pentru a stabili caracteristicile și funcționalitatea bunurilor. Consumatorul nu este responsabil de diminuarea valorii bunurilor dacă vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de informare privind dreptul consumatorului de a se retrage din contract în conformitate cu § 3 alin. 1 lit. h) din Legea privind protecția consumatorilor în cazul vânzării la distanță.

8.14. Vânzătorul este obligat să restituie cumpărătorului prețul de cumpărare al bunurilor în același mod pe care cumpărătorul l-a folosit la plata acestuia, dacă nu cade de acord împreună cu cumpărătorul asupra unui alt mod de returnare a banilor fără ca cumpărătorului să i se perceapă taxe suplimentare în această privință.

8.15. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract și livrează vânzătorului bunurile, care au fost folosite, deterioare sau incomplete, cumpărătorul se obligă să plătească vânzătorului:

 

  • a) valoarea cu care s-a micșorat valoarea bunului în conformitate cu prev. § 457 din Codul civil, în suma reală
  • b) cheltuielile, suportate de vânzător pentru repararea bunului și aducerea lui în starea inițială, calculate în conformitate cu lista de prețuri al service-ului de garanții.

 

Cumpărătorul este obligat în conformitate cu acest punct al termenilor și condițiilor, să plătească vânzătorului o diferență maximă între prețul de achiziție al bunurilor și valoarea bunurilor la momentul retragerii din contractul de cumpărare.

8.16. În conformitate cu prev. § 7 alin. 6 din Legea privind protecția consumatorilor în cazul vânzării la distanță, cumpărătorul nu se poate retrage din contract, al cărui subiect sunt: - vânzarea de bunuri fabricate în funcție de cerințele personale ale consumatorului, bunurile la comandă sau bunurile destinate în mod specific unui consumator,

 

  • vânzarea de bunuri într-un ambalaj de protecție care nu este adecvat pentru returnare din motive de sănătate sau de igienă și al cărui ambalaj de protecție a fost deteriorat după livrare,
  • vânzarea de înregistrări audio, înregistrări video, înregistrări sonore, cărți sau software pentru calculator comercializate într-un ambalaj de protecție, în cazul în care consumatorul a desfăcut acest ambalaj,
  • furnizarea de conținut electronic, altul decât pe un suport fizic, în cazul în care dispoziția sa a fost inițiată cu consimțământul consumatorului, iar acesta a declarat că a fost informat în mod corespunzător că după exprimarea consimțământului își va pierde dreptul de retragere din contract,

 

8.17. Prevederile art. 8 a acestor termeni și condiții nu se aplică entităților care nu respectă definiția consumatorului prezentate în prevederile § 2 lit. a) din Lege.

 
9. Protecția datelor persoanle

Informațiile cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal le veți găsi pe pagina web în secția Protecția datelor cu caracter personal. Cumpărătorul este conștient că trebuie să furnizeze vânzătorului datele sale cu caracter personal în forma lor corectă și adevărată și de asemenea, este obligat să informeze vânzătorul de fiecare schimbare a datelor sale persoanale. Cumpărătorul confirmă că datele cu caracter personal furnizate sunt corecte.


10. Rezolvarea alternativă a litigiilor

În cazul în care Cumpărătorul - consumatorul nu este mulțumit de modul în care Vânzătorul a rezolvat cererea lui de reclamare sau atunci când Cumpărătorul - consumatorul a cerut ajutorul Vânzătorului printr-o cerere de reparare și nu a fost mulțumit de modul în care Vânzătorul a rezolvat reclamația lui sau dacă crede că vânzătorul i-a încălcat drepturile, Cumpărătorul - consumatorul are dreptul să contacteze Vânzătorul cu o cerere de recurs. În cazul în care Vânzătorul răspunde negativ sau nu răspunde acestei solicitări în termen de 30 de zile de la expediere, Cumpărătorul - consumatorul are dreptul să depună o cerere pentru începerea alternativă de soluționare a litigiilor unei entități alternative de soluționare a litigiilor. Entitatea pentru soluționarea alternativă a litigiilor este Inspecția de comerț slovacă, Hurbanova 59, 911 01 Trenčín, respectiv o altă persoană juridică competentă înregistrată pe lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor gestionate de Ministerul Economiei al Republicii Slovace (ODR platforma). Cumpărătorul - consumatorul poate să își aleagă o entitate alternativă de soluționare a litigiilor căreia să i se adreseze.

 
11. Dispoziții finale

Aceste condiții generale de afaceri sunt o parte integrantă a contractului de cumpărare. Dacă unele părți ale contractului de cumpărare sau condițiile generale de afaceri devin nevalide, ineficiente sau inaplicabile, restul prevederilor care nu sunt incluse, rămân valabile în întregime. În acest caz, cumpărătorul înlocuiește prevederile nevalide cu unele valide, eficiente și aplicabile, care vor corespunde, în cea mai mare măsură posibilă, scopului și sensului dispoziției în prevederi. Dacă se ajunge în conflict între aceste condiții generale comerciale și prevederile contractului de cumpărare, au prioritate prevederile contractului de cumpărare. Relațiile juridice care nu sunt tratate de condițiile generale de afaceri sunt reglementate de prevederile relevante ale ordinii juridice a Republicii Slovace, în special Codul civil și Codul comercial. Orice conflicte între părțile contractante care decurg sau au legătură cu contractul de cumpărare vor fi rezolvate, dacă este posibil, cât mai repede. Cu excepția cazului în care nu se ajunge la o soluționare amiabilă într-un termen rezonabil, litigiile vor fi soluționate în fața Tribunalului General al Republicii Slovace. Vânzătorul are dreptul să modifice condițiile generale de afaceri și fără consimțământul cumpărătorului. Aceste condiții generale de afaceri își pierd validitatea și eficacitatea începând cu data intrării în vigoare a validității și a eficacității noilor condițiile generale de afaceri. Noile condiții generale de afaceri nu se aplică pe contractele de cumpărare încheiate în momentul validității condițiilor generale de afaceri anterioare.

Versiunea color a bunurilor pe calculator nu trebuie să corespundă exact cu nuanța reală a versiunii color pe care le va percepe cumpărătorul. Versiunea nuanțelor de culoare depinde și de calitatea monitorului de afișare sau a unui alt dispozitiv de afișare utilizat.

Vânzătorul își rezervă dreptul pentru modificarea acestor termeni și condițiilor generale. Responsabilitatea de a notifica în scris, modificările termenilor și condițiilor generale este îndeplinită prin plasarea acestora pe pagina www.zondo.ro

Toate bunurile sunt livrate clientului, în stare dezasamblată (demontate) și sunt destinate unei asamblări separate în conformitate cu instrucțiunile anexate și nu necesită o experiență profesională specializată, cu excepția cazului în care se specifică altfel pe produs. Pachetul include instrucțiuni de asamblare.
 
Aceste condiții generale de afaceri vor intra în vigoare și vor fi valabile din 25 mai 2018 și vor înlocui cu siguranţă condițiile generale de afaceri anterioare.
 

Anexa nr. 1 - Formular pentru retragerea din contract

 

Nu mai ratați nimic
Fiți primul care va știi despre promoțiile și noutățiile noastre. Prin logare sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. personale.
De acum nu veți mai rata reducerile sau noutățile noastre.
Dacă nu primiți informații despre noutățile noastre, aruncați o privire dacă nu au ajuns în spam
Garanția de returnare a bunurilor până în 60 de zile
Garanția de returnare

Returnarea bunurilor până în 60 de zile
Cumpărătorul își rezervă dreptul de a rezilia contractul după condițiile legii despre protecția consumatorului, până în 14 zile de la ziua preluării bunurilor.

Cu toate acestea, noi Vă oferim posibilitatea de returnare a bunurilor nefolosite, chiar și după expirarea acestei perioade legislative și asta până la 60 de zile.

Bunurile trebuie să fie în ambalajul original, nedeteriorate, neutilizate și complete. Produsele asamblate nu pot fi returnate. În cazul în care doriți să returnați produsele deja deschise sau cu ambalajul deteriorat, pentru aceste bunuri se va percepe o taxă de 30% din prețul achiziționat. Utilizarea termenului prelungit pentru returnarea produselor achiziționate în magazinul nostru, nu este posibilă pentru produsele care au fost schimbate prin procesul de reclamare (înlocuirea unei piese) produse atipice (fabricate la comandă) și produsele din categoriile Bazar și Promoții.

Rezilierea contractului trebuie să includă identificarea cumpărătorului, numărul comenzii, denumirea exactă a produsului, modul de returnare a plății – nr. de cont bancar, adresa poștală și motivul rezilierii contractului. Odată cu rezilierea contractului cumpărătorul este obligat să livreze produsele vânzătorului în ambalajul original, cu toate accesoriile disponibile inclusiv toată documentația, manual de utilizare, scrisoare de garanție, dovada plății, eventuale cadouri primite la achiziție, toate părțile oricărui set sau colecție de mobilier, etc., la adresa depozitului nostru.

Mai multe informații despre rezilierea contractului pot fi găsite în Termeni și Condiții

Aceste dispoziții se aplică pentru comenzile plasate după 01.08.2018 și nu pot aplicate retroactiv. Această ofertă este valabilă doar pentru persoanele fizice – juridice nu.
Livrarea comenziilor
Livrarea mobilierului se face fie prin transportul nostru fie prin firmele de curierat.

- la comenzi peste 2 000 Lei transportul este GRATUIT
- la comenzi până la 2 000 Lei transportul este 40 Lei

Pentru informații mai detaliate Vă rugăm să vizitați secțiunea Livrarea comenziilor.

Timp de livrare
Timpul de livrare este afișat pentru fiecare produs sub butonul “Adăugați în coș“.

Suport clienți
Luni - Vineri: 9:00 - 19:00
Tel: 0312 294 517
info@zondo.ro