Actualizați-vă browserul
Browserul utilizat nu mai este compatibil. Pentru a vă putea oferi experiența cea mai plăcută actualizați browserul actual cu unul mai nou.
Awareness icon Stimați clienți, site-ul nostru a fost actualizat. Bine ați venit la versiunea nouă a magazinului nostru.
Logare
(cont client)
Creați un cont
Introduceți adresa de email unde o să vă trimitem linkul pentru schimbarea parolei.
E-mail: Introduceți adresa de email unde o să vă trimitem linkul pentru schimbarea parolei.
Pe email a fost trimis linkul pentru schimbarea parolei, urmați instrucțiunile din email

Cum depun o reclamație

În cazul în care careva dintre produsele livrate sunt deteriorate sau nu servesc scopului inițial, cu ajutorul acestor instrucțiuni dorim să vă ajutăm și să accelerăm în acest fel procesul de raclamație.


Depunerea reclamației

Pentru depunerea reclamației este necesară folosirea formularului de reclamații. Formularul vă va îndruma spre completarea corectă a reclamației în așa fel încât să fim conștienți despre toate circumstanțele și detaliile reclamației. În acest fel vom putea accelera întregul proces de reclamare. Este necesar să atașați și fotografii ale produsului reclamat, acestea ne vor ajuta în înțelegerea mai bună a situației dvs. și în felul acesta procesul de reclamație va fi mai rapid.

Ați știut că...? 99% dintre deteriorările minore ale mobilierului (de ex. zgârieturi, margini deteriorate) se rezolvă prin înlocuirea părții deteriorate cu una nouă? Astfel, puteți asambla și folosi mobilierul și prin durata procesului de reclamare, iar după finalizarea reclamației tot ce trebuie să faceți este să înlocuiți în mobilierul dvs. articolul reclamat cu cel nou livrat..

 

Verificarea produselor la preluare

Înainte de preluarea și plătirea produselor livrate la curier, Vă rugăm să verificați cu atenție dacă ambalajul de transport nu este vizibil deteriorat. În cazul în care este deteriorat, întocmiți cu curierul un formular de transport unde vor fi descrise toate detaliile deteriorărilor. După aceea vă rugăm să ne informați despre acest lucru.

În cazul reclamațiilor care țin de deteriorarea mecanică, care nu au putut fi constatate imediat după livrare, cumpărătorul este obligat să depună o reclamație imediat după livrarea acestor produse. Reclamațiile ulterioare de acest fel vor fi acceptate doar în cazul în care cumpărătorul dovedeşte că deteriorările reclamate au fost deja prezente în timpul preluării.

De asemenea, nu uitați să verificați numărul de colete livrate și nr. acesta să îl notați în nota de transport pe care o veți semna la preluarea produselor cu curierul. Acest lucru este obligatoriu, în cazul în care ar fi colete lipsă în comanda livrată.


.

 

Cel mai mare eshop
cu mobilă
Livrare gratuit peste
1 000 lei
42 065 buc
mobilier pe stoc
Returnarea produselor
până în 60 de zile
Achiziții sigure
Confidențialitatea voastră este importantă pentru noi
Cookies vă economisesc deasemenea timp deoarece ajută în identificarea și sugesția rapidă a produselor dorite. Conform modului de utilizare a site-ului nostru, personalizăm conținutul și afișăm cele mai relevante produse. Acceptarea acestora, prin butonul "Sunt de acord", înseamnă acordul dvs. cu utilizarea tuturor cookies și totul rămâne precum ați fost obișnuiți.
Luați un cookie (prăjitură) și simțiți-vă ca și acasă
Cookies necesare
Cookies necesare
Cookies sunt necesare pentru funcționarea site-ului nostru.
Cookies pentru marketing
Cookies pentru marketing
Cookies sunt folosite pentru analizarea vizitatorilor site-ului nostru. Datorită acestora atât noi precum și partenerii noștrii vă putem prezenta produse relevante personalizate pe baza comportamentului, preferințelor și a achizițiilor voastre.
Cookies statice
Cookies statice
Cookies ne ajută să întelegem modul în care vizitatorii utilizează site-ul nostru. Aceste cookies sunt anonimizate și nu pot fi atribuite specific unui vizitator
Cookies funcționale
Cookies funcționale
Cookies îmbunătățesc confortul utilizatorului și ne ajută în salvarea alegerilor voastre de bază.